- Dit onderwerp bevat 25 reacties, 19 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 10 jaren, 2 maanden geleden door .
-
Discussie
-
20 juli 2014 om 13:21
Er is ons gisteravond iets overkomen dat mij wat verontrust. Misschien is het allemaal inbeelding maar toch.
Mijn vrouw en ik kwamen gisteren (zaterdagavond, 19 juli 2014 omstreeks 22:45) met de nieuw aangeschafte Porsche 996-4 terug van een restaurant. Het viel mij op dat wij op de weg naar ons wijk gevolgd werden door een auto met daarin – voor zover zichtbaar – iemand met een mediterraan uiterlijk. Ik had verwacht dat deze bij de afslag naar onze wijk rechtdoor zou rijden, maar hij volgde ons de wijk in. Dit bevreemdde mij want ik had de auto daar nog nooit gezien en het is een kleine wijk. Bovendien volgde hij ons tot in onze straat en reed ons voorbij toen ik voor het huis parkeerde. Twee minuten later kwam hij opnieuw voorbijrijden, wat geen wonder is want de wijk heeft langs die kant geen uitweg.
Het ging (voor zover ik kon zien) om een zilvergrijze Opel Omega Break van een jaar of 15 met de Belgische nummerplaat BZU323. Eens te meer, misschien beeld ik mij allerlei zaken in maar op porscheforum.nl staan er zoveel meldingen van gestolen Porsches (weliswaar meestal kostbare oldtimers) dat ik een beetje wantrouwig geworden ben. Bovendien vraag ik me af of mensen met kwade bedoelingen niet uit het bezit van een Porsche (in ons geval ten onrechte) afleiden dat er in dat huis nog heel wat méér moois te rapen moet zijn.
Heeft iemand van jullie gelijkaardige ervaringen?
Hartelijke groet, JanMLB
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.