verplichte nummerplaat voor bromfietsen

Home Forum Zeverhoekje verplichte nummerplaat voor bromfietsen

• Maker
    Discussie
  • Vanaf 11 december moeten alle bromfietsen verplicht een nummerplaat hebben en kan de politie hen dus ook flitsen. Een bromfiets opdrijven en een afstelsysteem inbouwen voor het geval je tegengehouden wordt en op rollen gezet baat dus niet meer.

Met het feit dat tweewielers enkel achteraan een plaat hebben, ontsnappen ze voorlopig nog aan vele trajectcontroles.

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
    • tiens, ik heb hier nog een oud traktortje staan zonder papieren en kreeg dit om die reden niet verzekerd :think:
      zo’n 500cc oldtimer landbouwvoertuig is dan nog beperkt tot 10 km/h.

idem hier, laatste jaren rijd ik er amper op maar enkele jaren terug gewoon verzekerd zonder papieren, ah ja,.. want dat bestond niet in 1968. :sarcastisch

[quote=”de_koen” post=241201]… denk gewoon zo blijven rijden. [/quote]

:wtf:

gelijkvormigheidsattest van bromfietsen is pas vanaf 01.01.1975 en bovendien geen verplicht boorddocument

ik heb er ook enkele verzekerd, zonder papieren
            weet nog niet wat ik daarmee ga doen, heb geen zin in de rompslomp dus denk gewoon zo blijven rijden

http://www.bfov-fbva.be/nl/bromfietsen-attest-bfov/

niks anders dan gisteren, zonder papieren kon je nu ook al niet verzekerd de straat op ….

Oei, wat nu met mijn 1968, Z50M’ekke zonder papieren?

t20160404_170231[1].jpg

Gisteren nog 40 km/u gehaald in het kielzog van een stel jonge kerels op het jaagpad. Op 100% spierkracht…

onlangs een elektrische fiets gezien met nummerplaat (formaat motor), das pas een zicht…

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.