Verplichte Snelheidsbegrenzer in nieuwe auto’s

Home Forum Zeverhoekje Verplichte Snelheidsbegrenzer in nieuwe auto’s

8 reacties aan het bekijken - 31 tot 38 (van in totaal 38)
    • Ik denk niet dat zo’n snelheidsbeperking economisch haalbaar is.
      Indien de wagens inderdaad zouden begrensd worden, zullen er nog heel weinig van die dure wagens (Porsche, Ferrari, AM, Lambo, BMW, Mercedes enz) Een zeer groot deel van de verkeersbelasting BIV, Accijnzen op benzine wordt door deze jongens betaald. Dan mogen we onze vrienden van de onmiddelijke inningen nog niet vergeten. Waar gaan ze deze inkomsten dan halen? Bij de groene jongens met hun soepkarretjes?

De wagen is een van de grote melkkoeien van de Belgische staat.

Als er geen nieuws is moeten ze wel iets verzinnen. 🙄

duidelijk NEEN

en anders geven ze me maar een gratis bus & trein abonement over gans belgie

En ook een neen stem.
          Er zijn al 52% met neen , maar desalniettemin ben ik erg geschockt door dat resultaat 😥

Ik ben geschokt gewoon dat ZOVEEL mensen daar voorstander van zijn!!!
            Daarom zijn de wetten en verkeersregels er toch? Het is toch niet omdat ik KAN door het rood rijden dat ik dat doe?? Of moeten we dan ook automatische remmen krijgen zodat we zeker niet door het rood rijden?! Man man man!!! Wanneer gaan ze trouwens eens doorhebben dat er een GROOT verschil is tussen snel en gevaarlijk rijden?! 🙄
            Trouwens als je de lijn van die redenering doortrekt zou je haast een zekere dood sterven als je eens in Duitsland op een vrij stuk autobaan rijdt! Bizar trouwens dat de Duitse verkeerscijfers telkenmale weer “vergeten” worden in dergelijke artikels… Of het experiment in Oostenrijk met variabele maximumsnelheden (ik geloof zelfs tot 160km/u op droge lege baan)…

Zucht…

Ook een neen, en ons vakje staat op 52% ben optimistisch

Heb ook net NEEN gestemd en toch heeft ondertussen al 48% JA gestemd… NIET TE GELOVEN!!!

We leven toch nog in een soort van vrij land hé

Anoniem

Niet te geloven dat er zoveel KINKELS zijn die dit dan nog aanmoedigen ook. Heb uiteraard NEEN gestemd 😈

S2

Rap 1 NEEN stem toegevoegd. Dit vind ik echt … ik heb er geen woorden voor.

Dus iedereen rijd op de snelweg mooi 120, inhalen of invoegen wordt een ramp. Niemand zal willen plooien om zijn snelheid van 120 niet te verliezen, en dit veiliger? Daar ben ik het niet mee eens.

8 reacties aan het bekijken - 31 tot 38 (van in totaal 38)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.