verplichte voorstelling dan maar

Home Forum Stel jezelf even voor ! verplichte voorstelling dan maar

• Dit onderwerp bevat 8 reacties, 8 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 7 jaren geleden door Erwin.
  • Maker
    Discussie
  • Na al meer dan 3 jaar geleden aangemeld te zijn en regelmatig te komen lezen heb ik dus eindelijk opnieuw een porsche aangekocht. Lang met andere merken bezig geweest en nog maar dat zijn allemaal wagens om te hebben en om naar te kijken. En ik wou terug een 911 die ik op elk moment van het jaar kon starten en mee gaan rijden. Maar de eerste porsche 911 is dus terug al een feit. Het is een 996 4S geworden die ik via via heb kunnen kopen. Die hier nog op het forum te koop heeft gestaan. Eigenlijk vond ik de wagen eerst niet mooi maar na er meer en meer naar gekeken te hebben werd het beter en beter. De dikke poep en de rode reflector tussen de achterlichten maken de wagen jong van uiterlijk. Verder gewoon werknemer in de dienstensector en opnieuw bezig met de opstart van een eigen bedrijf. Eigenlijk een oude hobby die nu concreet vorm begint aan te nemen en ergens volgend jaar de voltijdse bezigheid zal worden. Maar meer hierover op het gepaste moment. Bedoeling is om enkele mensen hier aanwezig beter te leren kennen en wie weet ook bijeenkomsten mee te doen. Maar nu de besprekingen van een andere wagen verder finaliseren. Blijkbaar ook van een oud forumlid geweest (993TT).

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
    • Welkom!

[hide]Als de kont maar in orde is kun je altijd een handdoek over der kop gooien… :engeltje: [/hide]

PM

[hide] +1 :ass: [/hide]

XXX

Welkom terug, een 996 4S is zeker niet mis, bevalt me ook hoe langer hoe meer.
          Dat gezever over die spiegeleieren vooraan ebt stilaan weg bij het zien naar dat lekker kontje :happydance:

Welkom :up:

Leuk rijden een 4S

PM

[hide]Welkom! Goeie keuze die 4S! 😀 [/hide]

Veel plezier met de nieuwste aanwinst. En zoals je zelf aanhaalt; een 911 dient om elk moment van het jaar mee te rijden, geen garage queen. :driver:

Wim

Hartelijk welkom dan 3 jarige, en succes met de onderneming. :up:

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.