Verrassingsrit PCT

Home Forum Porsche Uitstappen Verrassingsrit PCT

• Maker
    Discussie
  • Voor de mensen die zin hebben in een leuke rit met een lekker etentje ?

Verrassingsrit
    Op zondag 15 juni worden jullie verwacht om 11h45 te Waregem in restaurant
    Fondue Folle uiteraard voor een lekkere fondue.
    Er is keuze uit een visfondue 5 soorten met sausjes en frietjes
    Of vleesfondue rund-varken –kalkoenvlees gekruide worstjes varkensballetjes met kaas en opgevulde champignons
    Om 13h45 briefing en start van een mooie rit doorheen de vlaamse velden.
    Er is een tussenstop voorzien en een versnappering word ons aangeboden einde rit .
    Dit voor de prijs van 38 eu per pers.
    Rekening nr BE36-737-0137-487-81 met vermelding keuze menu
    Start adres Fondue Folle
    Noorderlaan 12
    8790 Waregem

INFO clementdidier1@hotmail.com

9 reacties aan het bekijken - 16 tot 24 (van in totaal 24)
    • Helemaal over het hoofd gezien! :wtf:
      Schrijf ons maar in! 1x vis en 1x vlees aub :respect2:

Was van plan mee te rijden Hendrik maar heb familiale verplichtingen :bounce: :bounce:

We zijn met een +- 25 *porsche dit weekend ,maar niet veel animo van het forum .
          Die *porsche dienen om te bollen hè mannen .En ze geven nog mooi weer ook .
          Allee voor de rappe gasten je kan er nog bij zijn en we kunnen nog lekker eten bij Fondu folle ook (bekend van op het forum ) om nadien een praatje te maken bij een :drink:

is er al een voorlopige deelnemerslijst?

Ze kan al wat trainen he Funny 😆

Lijkt me wel wat maar ik vrees dat ik madamme niet zal meekrijgen een week voor de Savoie Cup .Trop est Trop . 😳 😉

:salut: :salut: :salut:

[quote=”luc993cabrio” post=169589]Wil wel meerijden maar geraak daar niet voor 14u. :driver: :driver: :driver:[/quote]

Je kan altijd eens naar Didier mailen om te vragen waar je kan aanpikken of zo Luc .

Wil wel meerijden maar geraak daar niet voor 14u. :driver: :driver: :driver:

9 reacties aan het bekijken - 16 tot 24 (van in totaal 24)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.