Verschil Boxster / Cayman

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Verschil Boxster / Cayman

• Maker
    Discussie
  • Beste,

Ik sta op punt om een Boxster of een Cayman aan te schaffen vanuit Duitsland van officiele Porche garages,het gaat om gewone types geen S modellen.
    Het zou gaan om 03/11 datum van inschrijving modellen.

Welke van de twee is het meest betrouwbare en voordeligst in na service?

Gaarne info hoe ik op de eenvoudigste manier deze kan invoeren naar België en hoeveel gaat mij dit ongeveer kosten als ik alles zelf doe ? Hoeveel is ongeveer enkel de invoer kost?
    Of zijn er mensen of bedrijven die dat voor een vaste prijs invoeren.

Ik heb ook eerder gelezen in de forum dat er precies trucjes zijn om je CO2 naar beneden te halen
    Ik ga hem inschrijven in mijn bedrijf en nu met die nieuwe wetgevinging, voordelen in alle aard!!!!
    Kan ik ook iets doen met een de nieuwe catalogisch waarde naar beneden te brengen van een van de tweedehands Porsches die ik wil aanschaffen?

Alvast bedankt Vox

3 reacties aan het bekijken - 16 tot 18 (van in totaal 18)
    • Tekst is al lang aangepast 😉

Invoeren kost de fabelachtige som van 8 Eurocent. ‘t Belangrijkste is het COC (Europees gelijkvormigheidsattest) als dat erbij is verloopt de invoering vlekkeloos. Gebruik even de zoekfunctie…

Oeps sorry van die S.
        Hallo allemaal,
        Porsches zitten al lang in mijn gedachten telkens als ik er zie rijden dan doet het wat van binnen.
        Zelf heb ik voor het dagelijks gebruik een Mercedes. Nu ga ik een tweede wagen aanschaffen voor mijn echtgenote en voor meer FUN voor iedereen waarschijnlijk een jonge Cayman 2900 / 265ps en met automaat .
        Zodus als er mensen zijn die op mijn vorig bericht wat duidelijke antwoorden kunnen geven alvast hartelijk bedankt

Ps Hoe kan ik die tekst in onderwerp vorig bericht nu nog aanpassen Boxster Sssss

Damn, Patrickb zijn opmerking gewist 🙁 ruzie

Welkom Vox!

1. Stel jezelf eens even voor in het voorsteltopic zodat we weten wie, wat, waar etc… 8)
          2. Boxssssssssster is met een sssssssssss geschreven! 😉 Zal heel wat meer hits op de zoekrobots opleveren.
          3. Zoals Patrickb zei: even googelen, of de zoekfunctie hier op ‘t forum raadplegen, de meeste van jouw vragen zijn al meermaals aan bod gekomen.

Boxster/Cayman zijn beiden goede auto’s die niet echt gekend staan voor bepaalde problemen. Er is geen beste en geld kosten ze uiteindelijk allebei (ook afhangend van hoeveel kms je ermee afmaalt). De keuze is dus persoonlijk 😉

3 reacties aan het bekijken - 16 tot 18 (van in totaal 18)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.