Verschil in prijzen voor banden?En karmaperikelen!

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Verschil in prijzen voor banden?En karmaperikelen!

• Maker
    Discussie
  • Prijzen van banden verschillen enorm. Ik had onlangs geïnformeerd voor twee nieuwe banden (dankzij ne Eddy-merckx-coureur een borduur mogen opvlammen en één band gescheurd).

Eerste bandencentrale was 469 euro + BTW + plaatsing (Yokohama 315/25-19).
    Tweede bandencentrale was 325 euro alles inbegrepen voor juist dezelfde band.

Dus even sluikreclame : banden Chris Van Woensel = topservice aan een goede prijs. Helaas bleken achteraf de banden niet op voorraad en ook niet bij de distributeur. Ook niet in Duitsland. En blijkbaar is het een nogal aparte band want er is maar één ander merk dat ze kon leveren maar dan aan een belachelijk hoge prijs.

Dus maar beginnen telefoneren. Een andere bandencentrale uit de regio kon wel iets regelen maar vroeg voor een band maar liefst 650 euro 😯 (een prijs letterlijk uit zijn duim gezogen volgens mij). Andere poging > HAMANN Duitsland gebeld en daar was het antwoord : op voorraad en met DHL “shipping to Belgium” op twee dagen geleverd. Na het ontvangen van een bevestigingsmail direct het bedrag overgeschreven en vandaag stond DHL aan de deur met 2 banden. Kostprijs per band : 220 euro 😀

Of de verschillen : van 650 euro – 569 euro – 325 euro in België en 220 euro in Duitsland 🙄

[IMG]http://i220.photobucket.com/albums/dd104/verthyco/DSCN1412.jpg[/IMG]

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 52)
    • probleem is dan dat je op FB veel “Vind ik leuk” kan klikken,
      Maar karma maar 1 keer iedere 6uur 🙂

Anoniem

Ok 😀
        Ik gebruik facebook niet vandaar dat ik niet mee was.

Heb je dat nog niet (zoals anderen) gemerkt aan je Karmastand ?
          Ik gan vanaf nu de knop gebruiken zoals bij Facebook .
          Daar heb je ook een “vind ik leuk” knop 😉

Anoniem

911-lover schrijft:

Al heb ik hier daarnet een hint gevonden waarvoor het wel kan gebruikt worden (zoals bij FB) .

❓ ❓ ❓ ❓

De Admin in elk geval niet .
              Dat is het sterke puint van die karma . Het kan erg stiekem , en er zijn er die daar zich blijkbaar beter bij voelen .
              Och mij niet gelaten .
              Zoals eerder gezegd vind ik het maar nutteloos .
              Al heb ik hier daarnet een hint gevonden waarvoor het wel kan gebruikt worden (zoals bij FB) .
              Zal ik wat meer doen . Zo gaan de punten meer naar boven of beneden

Anoniem

100% mee eens. Zou gerust een pb mogen aan vasthangen.

911-lover schrijft:

And back 😉

Koen, terug +1 gedaan.
                  Blijkbaar gunt iemand je op dit forum je het niet…

Vraag me af of de admin van de website in de logfiles van de webserver kan zien wie het is…
                  Heb geen problemen dat karma omhoog en naar beneden gaat maar dan zou het wel niet anoniem moeten zijn… 🙄

Wim

911-lover schrijft:

Audiotronics schrijft:
                    [quote]Verd….mme misschien beter verhuizen naar de zeverhoek. Met ulle karma ook.

Helaas kunnen we op dit forum niet splitsen , maar enkel samenvoegen :cry:[/quote]

En dat kan soms ook nog niet in de goede afdeling. 👿

And back 😉

Audiotronics: doe zoals ik: zet een zwembad in je tuin…
                        Mijn gazon is daardoor herleidt tot een klein lapje gras waar je op een 30 tal minuten mee klaar bent.

Wat ik niet ingecalculeerd had:
                        – Het onderhoud van het zwembad kost meer tijd dan het gras afrijden 😯 🙄
                        – Indien ik het budget van dat zwembad aan een Porsche had gegeven had ik nu een heeeeeeeeeeeeeeeeeel dure Porsche kunnen aanschaffen 😯 🙄

Koen: +1 van mij terug ! 😉

Greetz,

Plumber

Audiotronics schrijft:

Verd….mme misschien beter verhuizen naar de zeverhoek. Met ulle karma ook.

Helaas kunnen we op dit forum niet splitsen , maar enkel samenvoegen 😥

Verd….mme misschien beter verhuizen naar de zeverhoek. Met ulle karma ook.
                            Awel iedereen -1 👿 (en sebiet gelooft iedereen het nog en sta ik -10 😆 )

Dat van die ambrogio is wel goed om weten. Mijn tuin is gewoon een grote lap vlak gras zonder veel erin. Zo een houten klimtuig/schuifaf dinges van de kids, een hoop paletten met gevelsteen (ooit moet dat nog een huis in de tuin worden 🙄 ) en verder niets. En daar het grasmachine end-of-life aan het gaan is misschien ook eens naar een ambrogioverdeler gaan horen. Als dat ding dan ook nog wat de klimop langs de zijkanten bijsnoeit is het helemaal te gek (rondom klimop in draadafspanning die tot op het gras groeit). Een deftig grasmachine of zitmaaier kost ook snel wat centen dus misschien beter wat opleggen voor een robot? Ik zit ook liever op het terras dan achter een grasmachine te lopen 😆

moest ge nu ook ne keer over tetten beginnen, stijgt ge zeker nog meer! Worked for me! (zie ander draadje) 😆 😆 😆

En dat plusseer ik +1 😉

En ik heb iedereen die mij een + heeft gegeven er eentje terug gegegeven 😛

Voor mijn part mag die karma brol afgezet worden op het forum….

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 52)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.