verschil in stuur?

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches Cayman verschil in stuur?

• Maker
    Discussie

• Datakeest
    Deelnemer

Ik zie soms Caymans met een 3 hoekig deel in het midden, en Caymans met een rond deel, kan iemand mij het verschil uitleggen? Ik vind persoonlijk het ronde mooier, maar zou de airbag dan nog passen? Zijn er nog andere opties ivm sturen? Past een 997 stuur in een Cayman ?

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
      • Ja, is zijn foto trouwens, ben aan het pm’en met hem op het .nl forum

Idd zelfde airbag, stuur is iets dikker dacht ik.
          Bediening vd knopjes, aan te passen via computer.
          Heeft Geert (Terrum) er zo geen eentje liggen??

Dit stuur heeft dezelfde airbag als mijn stuur dus?

Ik wil echt een dikkere naaf!

Mannen, wat een prijs voor een grote Boxsterbeurt ! 😕

[quote=”Datake” post=107316]aai aai man, schijven en blokken laat je toch nooit bij een stealer doen… :?[/quote]

Net thuis van de dealer : 2515 € (800€ werkuren) 😯
                Wel tot in de puntjes nagezien .
                Wist niet dat ze zelfs spontaan de “reservewielvulling” vervangen en een reservebus olie meegeven 😕
                Maar ik ga er niet van wakkerliggen …morgen ermee naar Goodwood :driver:

aai aai man, schijven en blokken laat je toch nooit bij een stealer doen… 😕

[quote=”Datake” post=107254]Merci aan Marc99 voor de deftige uitleg trouwens :drink:[/quote]

Deftige uitleg , wow … ik wou dat je mijn baas was :mrgreen:
                    Mijn Boxsterke in onderhoud bij Porsche Antwerpen voor “grote beurt” . Morgen ophalen , benieuwd naar de prijs ❓ ..( remschijven voor + blokken voor/achter moesten vervangen worden ) . Laat morgen wel iets weten 😉

Merci aan Marc99 voor de deftige uitleg trouwens :drink:

@RS: dat is hetzelde stuur dan ik nu heb, maar ik heb geen knopjes wel… heb die knopjes ook niet nodig eigenlijk, wie zet er nu zijn radio aan in een porsche anyway 😉

@ Datake zwart lederen met stuurbediening incl lederen airbag

[IMG]http://i49.tinypic.com/2q1s9r4.jpg[/IMG]

@ Mikey, heb ook iets voor u liggen: OEM RSR 3 spaak met naaf in zwart leder

[IMG]http://i49.tinypic.com/2u73ztt.jpg[/IMG]

[quote=”Datake” post=107170]Ik ga ff rond zien, een sport stuur in alcantara is very nice :cool:[/quote]

Ben ook opzoek naar een sportstuur voor men 911 van 1986, iemand voorstellen naar merken en waar je deze best koopt?

Ik ga ff rond zien, een sport stuur in alcantara is very nice 😎

@RS
                              : welk stuur had jij nog liggen? foto?

MK I, niks software aanpassingen tenzij er knopjes opzitten.
                                Kan je gerust zelf (ervaring) wel contact niet opzetten tijdens het veranderen…airbag alarm.
                                (heb hier nog een lederen stuur met knopjes en airbag liggen, zou event wel verkopen)

[quote=”Datake” post=106809]Ik zie soms Caymans met een 3 hoekig deel in het midden, en Caymans met een rond deel, kan iemand mij het verschil uitleggen? Ik vind persoonlijk het ronde mooier, maar zou de airbag dan nog passen? Zijn er nog andere opties ivm sturen? Past een 997 stuur in een Cayman ?[/quote]

Driehoekige airbag = standaardstuur
                                  Ronde airbag = sportstuur
                                  Driehoekige airbag past niet in rond stuur 😥
                                  997 stuur past in Boxster / Cayman .
                                  Indien je het facelift (Gen 2 – 2009) stuur bedoeld past dit ook .
                                  Ik heb mijn stuur met driehoekige airbag hierdoor vervangen :driver:
                                  Gen 2 stuur plaatsen kan je makkelijk zelf ( 10 min) , wel is een kleine software aanpassing nodig in de stuurmodule , anders werkt de claxon niet (laten uitvoeren bij Van Beurden , vriendelijke mannen daar 😀 )

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.