verschil tussen 996 carrera 4 en 4s

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 996 verschil tussen 996 carrera 4 en 4s

• Maker
    Discussie

• nikolas
    Deelnemer

Misschien is dit al aan bod gekomen, maar vind het niet direct terug.
      Een 996 carrera 4 van 2002, heeft op papier 320 pk, evenals de 4s van dit jaar. Beiden een 3.6l motor.
      Zijn die modellen dus op papier en origineel even snel? maw, verschillen zijn dus enkel optisch?

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 22)
      • @ snoer… ‘t was maar een grapje hè

eigenlijk staat de cayenne niet te koop, maar kwam een andere p tegen waar ik een testritje mee gedaan heb die me ook wel aanstond. Liefst zou ik ze beide hebben, maarja, mens kan niet alles hebben é, en ik verander al zo snel van speeltjes.(quads, buggy, offroad jeep, moto… :engeltje: )

Dan kan je nog een Cayenne erven hè 😈 :wtf: 😆

Hij woont bij u in de buurt, maar vertrekt na het weekend al… Als uw Cayenne niet weg is als hij terug is moeten jullie maar eens afspreken.

Ik ben er helemaal niet voor… Het zijn allemaal stukken van mijn erfenis die hij spendeert… 😀

U vader met mijn p :engeltje:

Wie mag er weg ? Mijn vader of uw Porsche ? 😀

😥 😥

[quote=”porsche4ever” post=109469]Wat is er meer waard denken jullie? Mijn cayenne turbo van 2008 met 90.000 km en alle mogelijke opties of een 996 4s cabrio van 2004 met 97.000km?[/quote]

Naar mijn mening momenteel uw cayenne, maar denk na dit een jaar dat die 4S meer waard zal zijn. En persoonlijk denk ik ook dat je er nog meer plezier zou aan beleven!

Wat is er meer waard denken jullie? Mijn cayenne turbo van 2008 met 90.000 km en alle mogelijke opties of een 996 4s cabrio van 2004 met 97.000km?

Ok, hij mag weg :engeltje:

Als je wegdoet laat even weten mss. is mijn vader geïnteresseerd. Wil zijn auto naar Tenerife doen (waar hij 5 à 6 maand per jaar is) maar heeft hier wel nog een speeltje nodig en is zijdelings naar een Cayenne aan het zien
                            Zal wel pas zomer volgend jaar zijn. Hij vertrekt nu tot februari en gaat daarna naar ons huis in de states tot midden april…

Gr. Piet

Pf, als ik zie wat ik maar meer krijg vo de mijne! Niet te doen, wagen die 4 jaar geleden bijna 150.000e koste is nu niets meer waard

@porsche4ever
                                aan het uitkijken naar een vervanger? 😆

Waarom heeft die van mij dan 325 pk (heeft wel een sportuitlaat ‘af fabriek’) ?

Gr. Piet

[quote=”porsche4ever” post=109377]@911 lover, kan je dan niet gewoon zeggen, kijk vooral naar het einde? 😉 :lekker:[/quote]

😆 😆 😆

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 22)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.