- Dit onderwerp bevat 16 reacties, 10 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 13 jaren, 11 maanden geleden door .
-
Discussie
-
26 december 2010 om 21:26
Vandaag weer eens het verschil tussen autosportliefhebbers en wielerliefhebbers kunnen aanschouwen…
Ik woon vlak bij het circuit, tussen de parkings, je komt er normaal langs door als je naar het circuit wandelt
Als hier op het circuit te doen is met auto’s, loopt alles goed, iedereen vriendelijk, hoffelijk voor de bewoners, en samen genieten van autosport, alsof ze allemaal vrienden zijn.
Nooit geen overlast, weinig of geen foutparkeerders, weinig lawaai, kortom leuk volk rond ons huis.
Vandaag wereldbeker veldrijden hier op het circuit, geraakte niet aan mijn huis, half uur stil gestaan in mijn straat (en lang is ze niet),kon niet meer voor of achter, en heb speciale “doorlaten”, dreigende sfeer, mijn kinderen van 9 en 7 hadden zelfs schrik in de auto van al die opdringerige mensen…, ruzie op straat, tot vechtpartijen toe… en als ge dan de politie aanspreekt dan krijgt : ja we weten het… ze geven altijd problemen…
Toppunt van al, wij bewoners mogen altijd gratis binnen, een beetje compensatie voor de overlast (die ik er trouwens normaal graag bij neem en niet als overlast beschouw), kom ik met mijn pasje aan de inkom, konden me alleen afsnauwen dat ik daar niets te zoeken had en niet binnen mocht.
En die van het circuit, niet te bereiken natuurlijk… maar ze mogen zicht morgen aan een bezoekje verwachten.
Dan zijn ze hier in hun gat gebeten dat sommige buren het circuit weg willen.
Ik zit helemaal niet in dat kamp maar begin die mensen te begrijpen.
Als er hier iets te doen is, mag iedereen die het me komt vragen gerust zijn auto bij me parkeren, ik vind die 5 euro ook veel, maar ongevraagd met een dikke 4×4 mijn gras onder de sneeuw omploegen, dat gaat me te ver.
Dus autosportliefhebbers, allemaal welkom, maar zwijg me vanaf nu van fietsadepten… 😈
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.