Verschillende bodyparts & velgen 993 &sportuitlaat

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht Verschillende bodyparts & velgen 993 &sportuitlaat

• Maker
    Discussie
  • Hoi porsche liefhebbers,

Ik heb een donkerblauwe 993 en ik ben opzoek naar nog enkele bodyparts:

-Het remlichtje boven de raam
    -Een splitgrill
    -Replica turbo wheels (19′) of andere ideeën altijd welkom
    -Een betaalbare sportuitlaat

1 van de dagen ga ik mezelf ook nog voorstellen op het forum maar heb nog geen mooie foto’s kunnen maken van mijn 993.

Alvast bedankt
    Groetjes Vinni993

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
    • Voor een betaalbare sportuitlaat voor je 993 …

– vakkundige lasser zoeken

of

– ruilsysteem RSR van Carnewal :salut:

3de remlicht en gedeelde spoiler zijn wel op het net te vinden .. als je zoekt.

Graag gedaan !!!

Draadje opnieuw open ,bedankt met de voorstelling . :applaus: :up:

Vinni van harte welkom op dit gezellige forum .

Ik hoop dat je alles snel vindt en om er een beetje druk op te zetten sluiten we deze topic tot we een voorstelling van jezelf mogen lezen . 😉

S2

[quote=”PVB” post=122743]En ik heb… nog altijd geen introductie gezien :mrgreen: :wink:[/quote]

Heel juist!! Slotje tot na de introductie? 🙂

En ik heb… nog altijd geen introductie gezien :mrgreen: 😉

S2

Ik heb nog een set Turbo 1 look velgen voor de 993. Origineel Porsche met Continental Contisport banden (N – codering ) en originele Porsche centercaps (zwart logo).

Partno. zou ik eens moeten opzoeken. Begint alleszins met 993.xxx.xxx.xx

Zijn wel originele 18″, bij mijn weten zijn er geen originele Turbo velgen voor een 993 in 19″.

Ze moeten wel eens opgekuist worden, maar zijn nog in goede staat.

Is het voor een widebody of voor een smalle body, maakt namelijk wel wat uit hé.

@ vinni993, ik hen nog 4 993 cup velgen liggen die weg mogen voor een klein prijsje.
                    het zijn geen orig, deze zijn van het merk Mille Miglia.
                    de maten zijn 2x 7.5 x 17
                    2x 9 x 17.

deze hebben geen borduurschade, alleen een paar blaasjes op de velgrand (corrosie)

ze mogen de deur uit voor de ronde som van 300,-€

Rudi.

Al bij Rosepassion gekeken ?

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.