Versnelingsbak

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 928 Versnelingsbak

• Maker
    Discussie
  • Hpi,

Heb reeds een 5 jaar al mijn 928,maar hu heb ik problemen met mijn versnellingsbak die niet in vierde gaat,de twee gaat ook minder,als hij koud staat geen probleem met tweede, maar als ik tijdje rijdt dan gaat hij moeilijk in tweede , de vierde kan ik ook niet nemen zowel koud of warm.

Weet iemend wat te doen ,of wie weet een oplossing,zelf ben ik van Destelbergen.

Groeten Mike.

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
    • [quote=”dobbels” post=133199]Hoi,gelukkig trekt mijn vrouw er niet veel van aan,maar het is allemaal wel duur.
      Ben je zelf van Destelbergen ,
      Groeten mike[/quote]

Neen provincie limburg 😀

het kost wat maar dan heb je ook wat 😀

Hallo, welkom op dit leerrijk & aangenaam platform !

Hoi,gelukkig trekt mijn vrouw er niet veel van aan,maar het is allemaal wel duur.
            Ben je zelf van Destelbergen ,
            Groeten mike

Omdat de 928 mij iets te duur was kwa onderdelen, onderhoud is het een 924s geworden, mooie wagen dobbelen. Hopelijk valt het versnellingsbak probleem mee.

Vandaag ook nog onderdelen thuis aangekregen. Reactie van mijn vrouw, zeg ventje dat is wel veel geld voor zo’n klein doosje. 😉

Welkom ,mooie wagen .

Hoi, hier wat foto,s
                  DSC_0031.JPG

DSC_0039.JPG

DSC_0031_2013-06-05.JPG

Hoi,

Het is toch al gelukt voor mij een profiel te maken.

Groeten Mike.

Hoi,

Als je kijkt op pagina 2 onder invoeren porsche 928 kan je foto zien,zelf ben ik niet zo handig met de pc,ben hier trouwens hier op het forum geweest onder MDMIKE , maar op een geven moment kost ik niet meer inloggen,heb trouwen verschilde e mail verstuurt ,maar ze hebben mij nooit oplossing kunnen bieden,tot ik nu een nieuw e mail adres heb.

Groeten Mike.

Welkom hier :drink: inderdaad graag een voorstelling met foto’s :respect2: dat zien we graag.
                        De antwoorden zullen wel komen :happydance:

Ik weet wat te doen: naar de garagist gaan. :mrgreen:

Als je u netjes voorstelt zullen hier ongetwijfeld wel antwoorden verschijnen.
                          En vergeet niet om foto’s te posten bij je voorstelling, die zien we graag. 😉 😀

Dag Mike,
                            Welkom op ons forum! :first:
                            Graag een kleine voorstelling van jezelf in het daarvoor bestemde topic… :up:

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.