versnellingsbak

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 versnellingsbak

• Maker
    Discussie

• cdv

spijtig nieuws

dit weekend reden mijn ouders met mijn wagen rond op de tour in Watou. zonder probleem naar daar gereden. ze doen 2 km mee in de tour en versnellingsbak waarschijnlijk kapot.
      je mag hem in welke versnelling dan ook plaatsen, hij blijft achteruit rijden, motor maakt wel nog mooi lawaai:(
      jullie een idee of alles zou moeten vervangen worden?

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 39)
      • Blonde adonis :mrgreen: waar zit de achter-uit? Naast de eerste versnelling of naast de vierde versnelling?

laat maar komen ,kan er tegen :applaus:

[quote=”bully” post=96700]Waar zit de achteruit?[/quote][quote=”straffen” post=96702]ha ha zo blond ben ik niet.
            vertel waar moet ik naar kijken[/quote][quote=”cabrio wim” post=96735]
            Begin er toch aan te twijfelen. :mrgreen:[/quote][quote=”joebarreke” post=96707]de achteruit links boven(G50) of rechts beneden(915) ;)[/quote]En, waar zit de achteruit? Nog steeds bezig met de haarspoeling? :happy:

PB

foei Wim :happy:

Wim

[quote=”straffen” post=96702]ha ha zo blond ben ik niet.
                vertel waar moet ik naar kijken[/quote]

Begin er toch aan te twijfelen. :mrgreen:

de achteruit links boven(G50) of rechts beneden(915) 😉

ha ha zo blond ben ik niet.
                    vertel waar moet ik naar kijken

Waar zit de achteruit?

beste
                        ik ben niet zo technisch aangelegd 915 bak of g50
                        wat ik wel weet is dat het een 3.2 motor is en heeft 5 versnellingen.
                        klinkt zot maar weet niet goed wat je vraagt.
                        naar wat moet ik kijken?

Wim

[quote=”straffen” post=96616]ik heb ook (soms) het zelfde probleem met de versnellingsbak
                          wanneer ik wil achteruit rijden geen probleem.
                          indien ik naar eerste wil schakelen blijft deze in achteruit.
                          [/quote]

Wat voor type omgebouwde targa heb je dan, is dit met een 915 bak, of een G50.

targa piet
                              als ik http://www.rentech in duw kom ik bij een zonneboiler-panelen terecht?

probeer eens
                                http://www.renntech
                                werkplaatshandboeken

ik heb ook (soms) het zelfde probleem met de versnellingsbak
                                  wanneer ik wil achteruit rijden geen probleem.
                                  indien ik naar eerste wil schakelen blijft deze in achteruit.
                                  het lukt me wel iets later om terug in eerste te schakelen.
                                  toch moet dit als boter gaan ” de schakelingen” bij mij niet.

wat kan ik daar aan doen,

oh ja; wilde de manuel boeken downloaden maar de web pagina is weg 😥
                                  enig idee om iets anders te vinden?

straffen hendrik

cdv

dank u wel!

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 39)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.