Vertrek dragrace 996TT

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s Vertrek dragrace 996TT

• Maker
    Discussie
  • Dit vond ik wel een leuke foto van mijn 996TT op de dutch quartermile.

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
    • Dat is ook een bom .
      Is van Klaassen Motors . Die zitten in Oberhausen (Waar Mantzel vroeger zat)
      Deze bom (achterwielaandrijving en centrale motor dus geen gewicht voorin) heeft 609pk voor geen 1000kg
      De cijfers spreken voor zich

Wel ge kunt tenminste niet zeggen dat hij geen goede grip heeft…..

Anoniem

Gelijk den dezen hier in Bitburg vorig jaar?

http://www.youtube.com/watch?v=NvuYr5an7_s

Ik ga volgende week weer met mijn kevertje.

http://nl.tinypic.com/player.php?v=10zzoeo&s=4

[quote=”ericbullet”:2i5ycmy1]dixie,je bent precies wat kilo’s afgevallen , uw auto hangt achter lager dan vanvoor 😈 😈 😈 [/quote]
            Ik ga u een geheim vertellen Erikske,als je hard genoeg op uw rechterpedaal drukt en ge hebt genoeg vermogen dan licht de auto zijn neus een beetje,moet je ooit ook eens proberen hé 😛

[quote=”Audiotronics”:3eujalaq]Zoals de “echte” 😉
              Volgende uitstap ga ik proberen mee te gaan. Vorige (bezoek nürburgring) ook al gemist 😥 [/quote]
              De Nurburgring was echter geen succes voor mij,bij het vertrek thuis waren we met 5 auto’s waarvan er in Zolder al 3 geflitst werden tegen een 180 per uur
              (ik reed laatst dus ik kon op tijd afremmen) ,in Hasselt nog een paar man opgepikt,dan ontbijt in Nederland en toen verder Nurburgring met een 20 auto’s
              maar juist over de Duitse grens een waterdarm losgekomen en mijn 996 moeten laten takelen naar huis,de Nissan GTR na 1 ronde op de ring ook al naar de knoppen
              maar voor de anderen was het natuurlijk een heerlijke dag..

dixie,je bent precies wat kilo’s afgevallen , uw auto hangt achter lager dan vanvoor 😈 😈 😈

Leuke foto

Zoals de “echte” 😉
                    Volgende uitstap ga ik proberen mee te gaan. Vorige (bezoek nürburgring) ook al gemist 😥

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.