Vertrekken op 12 jarige leeftijd voor de vakantie

Home Forum Zeverhoekje Vertrekken op 12 jarige leeftijd voor de vakantie

• Maker
    Discussie
  • Vertrekken op 12 jarige leeftijd voor de vakantie van je leven, samen leren skiën met al je vriendjes, plezier maken en de tijd van je leven beleven, sneeuwballen gooien op juf of meester, … niet wetende dat dit ook hun laatste reis zou worden. Nooit meer naar huis terug keren, nooit meer plezier maken, nooit meer! Voor altijd een sterretje aan de hemel. Veel sterkte aan, ouders, broertjes en zusjes, grootouders, familie en vrienden, leerkrachten, kinderen en directie van de betrokken scholen!

6 reacties aan het bekijken - 16 tot 21 (van in totaal 21)
  • Anoniem

Inderdaad Wim.
      Ook zeker de onzekerheid voor een deel van de ouders en familie moet ondraaglijk zijn.
      Mijn gedachten zijn bij alle families van de kinderen en begeleiders.
      Ik wil zeker ook de familie van de chauffeur daarin niet vergeten, die zullen zich zeker ook vele vragen stellen.

Wim

Om zoiets te moeten horen als ouders, wil je volgens mij niet meemaken. 🙁

Inderdaad geen woorden voor RIP .

heb op drie dagen meer dan 3.000 km door europa gereden…
            Het eerste wat ik hoorde op de radio deze morgen toen ik terug STUBRU kon ontvangen… mijn hart stond stil.
            Ben er al de hele dag niet goed van.
            En mijn twee kinderen eens extra geknuffeld daarstraks.

Het gemis blijft altijd.
              De pijn gaat nooit over.

Reeds de ganse dag op alle Radio en TV zenders.
                Het is een horror verhaal dat te erg is voor woorden.
                Toch is het realiteit en het doet ons stilstaan bij het leven en de onbelangrijkheid van het materiële. Het ergste wat je als ouder kan meemaken is je kind moeten afgeven.

6 reacties aan het bekijken - 16 tot 21 (van in totaal 21)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.