Vertroetelde 944 S2 cabrio 1989 (oldtimer)

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Vertroetelde 944 S2 cabrio 1989 (oldtimer)

• Maker
    Discussie

• david
    Deelnemer

Tja, wegens aankoop van een langgewenste Boxster Spyder zal er dus eentje moeten plaats ruimen.
      Na veel twijfelen is het dan toch de 944 S2 geworden welke voortijdig weg mag. 😐

IMG_6703.jpg

Ik heb de wagen begin van de zomer gekocht maar pas in september ingeschreven, dus spijtig genoeg zelf te weinig kunnen mee rijden. Het goede nieuws is wel dat de wagen nu oldtimer is en dus de eerste afrekening (BIV + taks) ondanks 3.000 cc en ongekende CO2 uitstoot slechts 76 euro bedraagt i.p.v. >2.300 euro. :hail: :hail: :hail:

Naast het feit dat dit een relatief zeldzame 1989 cabrio is, onderscheidt de wagen zich van de rest omdat ie vanaf dag 1 tot vandaag ongelofelijk goed onderhouden werd, zowel cosmetisch als technisch werden kosten noch moeite bespaard. Dit uit zich onmiddellijk door de uitzonderlijk goede staat van deze 25-plusser alsook door de zeer uitvoerige documentatie (> 30 facturen) van de uiterst regelmatige onderhoudsbeurten gedurende de 185.000 gereden kms.
      Dit jaar nog werden pro-actief de grote werken reeds gedaan zoals o.a. distributie, waterpomp en vele vele meer (zie apart overzicht vorige eigenaar). Natuurlijk geen lekken, alles werkt, ook de elektrische kapbediening (ruitje is nog in zeer goede staat) en zetelverwarming.

HistoriqueentretiensPorsche944.jpeg

DSCF7952.jpg

IMG_6675.jpg

IMG_6716.jpg

20140607_165545.jpg

IMG_6717.jpg

IMG_6678.jpg

Foto’s spreken voor zich denk ik. PS: er ligt een recente beige mattenset in terwijl het interieur zeer licht grijs, bijna wit is. Persoonlijk denk ik dat zwarte tapijten beter zouden zijn.

Aan de wagen werd ook nooit gebricoleerd. De zeldzame zijschorten zijn af fabriek gemonteerd en op de radio en de achterlichten (moeilijk te vinden area-correcte upgrade) na, is de wagen volledig origineel. PS: De Speedliners liggen er nog maar net een 200-km op, de rest van zijn carriere ligt ie al op zijn originele 16-ers vandaar dat er zo goed als geen rammeltje in de wagen zit.

Vraagprijs bedraagt 14.000 euro (op de originele 16-ers) met windscherm

Voor diegene welke de wagen nog niet gezien hebben, ga aub er eerst een paar andere bekijken dan merk je dat dit exemplaar in feite een koopje is. En zoals ik deze keer wel heb bijgeleerd: Wel eerste aan de vrouw vragen hé :engeltje:

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
      • Zoals ons moeder altijd verkondigde: “veu te laot te kome, moet ge a ni spoeie.”

Mag slotje op.

Moest ik ook gelijk aan denken, dan kan ie z’n vlekje weer wegwerken!

Shit gets serious! :engeltje:

PM verstuurd

Idd, is een vriend van me.

image_2014-11-06-2.jpg

De ongelukkigen van de zomersproetjesrit?

Dat was ongeveer dezelfde

Heb de link doorgestuurd naar de bestuurder van het mindere voorval tijdens de bloesemrit.

deze zal niet lang blijven staan, wat een mooie wagen! *luv

Zo een verzorgde en gedocumenteerde wagen zal je niet vaak meer tegenkomen :up:
                        Succes met de verkoop

XXX

Getver, die is mooooi :up:

kwijl kwijl….
                            Had ik de plaats…..

Doet me heimwee krijgen naar mijn 944 turbo. Die ik, als ik deze foto’s zie, toch wat mis 😕

DSCF7126_2014-11-06.jpg

IMG_6685.jpg

IMG-20140919-00289verysmall.jpg

u vraagt, wij draaien

Hi,
                                Zal even pijn doen zo te zien! Schoon machine!
                                Maar, bedenk even : je voorkomt wel op een puike manier de situatie zoals in de foto hieronder!
                                Succes met de verkoop!
                                image_2014-11-06.jpg

Ps : post nog wat foto’s van de voorkant!

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.