vervangen mistlichten S2-Turbo

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 944 vervangen mistlichten S2-Turbo

• Maker
    Discussie

• Anoniem

…2 jaar later schoot hij plots wakker… 😳
      Kan er me iemand van de dealers hier op het forum, evt.via PM, een prijs geven voor die lenzen ? Ik zou die nu toch wel willen vervangen, het staat niet mooi zoals ze nu zijn.
      Ik heb ooit ergens gelezen dat het mogelijk zou zijn om de voorste knipperlicht-lenzen te vervangen door witte lenzen. Als dat kan zou ik dat meteen ook willen doen.
      Thx
      Filip

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
      • ik wil ook van die witte pinkers.
        dus als iemand er heeft/kan bestellen laat het maar horen dan en hoeveel € dat kost 😀

[quote=”fdeville”:3sbpakkp]Ook waar…maar ne mens is van nature uit lui hé…en ik ben maar ne standaard mens…. 😆
          Maar wie schoon is moet afzien, dus als ik ze ergens kan vinden aan normale prijzen (geen astronomisch hoge dus), dan doe ik het wel.[/quote]

je hebt n mailtje 😉

Anoniem

Ook waar…maar ne mens is van nature uit lui hé…en ik ben maar ne standaard mens…. 😆
            Maar wie schoon is moet afzien, dus als ik ze ergens kan vinden aan normale prijzen (geen astronomisch hoge dus), dan doe ik het wel.

Die witte pinkers zijn enkel de glaasjes en de lampjes hé, dus , 4 schroeven en 2 lampjes vervangen en hij is weer keuringsklaar…

Anoniem

Bedankt. Als ik door die witte pinkers troubles riskeer te hebben met de controle, laat dan maar, dan vervang ik alleen maar de lenzen van de mistlichten.

Denk wel dat ik er ook kan aangeraken in namaak zelf maar geef me effen de tijd voor alles op te zoeken. En momenteel is het hier heel druk zoalsjullie al zullen ondervonden hebben.

luc

En voor de witte glaasjes van de richtingaanwijzers

Ik zal eens moeten zien denk ik normaal kan ik het nog leveren. Dus voor een S 2 de mistlampen

ik geloof dat ik ze nog kan krijgen aan anvaardbare prijzen…

maar waarschijnlijk zijn die niet geschikt voor de keuring … volgens mij hebben ze geen E stempel…

ik zal eens informeren…

Dat van die witte pinkers klopt idd maar zover ik weet worden ze niet meer gefabriceerd en zijn de vraagprijzen van die ze hebben behoorlijk astronomisch hoog

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.