- Dit onderwerp bevat 25 reacties, 13 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 13 jaren, 5 maanden geleden door .
-
Discussie
-
19 juni 2011 om 23:54
Gisteren, na een dag hard labeur (betonneke gieten van bijna 50 m2, daar ga ik nog een weekje van nagenieten 🙄 ) om de nieuwe aanwinst gereden, een zwart/zwart 996TT.
Jawadde… die macheert wel goe moet ik zeggen (understatement), enorm veel koppel en vanaf de 4000+ rpm range bereikt wordt is er geen houden meer aan… fun fun fun 😆 420 paardjes in de stal en 560 Nm voor een goede 1500 kg is meer dan voldoende… en dankzij het overvloedige koppel ook zeer geschikt voor ‘lazy driving’… me like it 😉
Qua rijden niet te vergelijken met de 964 natuurlijk, meer comfort en moderner maar de eerlijkheid gebiedt mij om te zeggen dat de 964 toch een pak mooier klinkt. De 996TT klinkt wat mak… tot je het rechterpedaal beroert 🙄 😉 Tja, elk van deze wagens heeft zijn charmes, de beide in één combineren lijkt me zeer moeilijk (of onbetaalbaar).
Hierbij wat fotootjes
[URL=http://imageshack.us/photo/my-images/577/dscn7143resized.jpg/][IMG]http://img577.imageshack.us/img577/6559/dscn7143resized.th.jpg[/IMG][/URL]
[URL=http://imageshack.us/photo/my-images/706/dscn7148resized.jpg/][IMG]http://img706.imageshack.us/img706/223/dscn7148resized.th.jpg[/IMG][/URL]
[URL=http://imageshack.us/photo/my-images/52/dscn7144resized.jpg/][IMG]http://img52.imageshack.us/img52/7762/dscn7144resized.th.jpg[/IMG][/URL]
[URL=http://imageshack.us/photo/my-images/101/dscn7142resized.jpg/][IMG]http://img101.imageshack.us/img101/4489/dscn7142resized.th.jpg[/IMG][/URL]
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.