Vervanger voor mijn Boxster 2,5

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 996 Vervanger voor mijn Boxster 2,5

• Maker
    Discussie
  • Na veel rijplezier beleefd te hebben in m’n Boxster 2,5, zin naar een Carrera coupe.
    De reden hiervoor was een ruimere auto, en vooral automaat en wat meer power :relaxman: . Ook moest de auto zeker schuifdak hebben, gezien ik graag open rij ….

Uiteindelijk naar paar auto’s te gaan zien met voorvernoemde verwachtingen is het de volgende geworden:

Carrera 2 (Facelift 3,6 lit)

80.000 km + porsche historie
    Kleur blauw
    Leder blauw

Opties:

Tiptronic
    Schuifdak
    18 duim wielen.
    Nav + tel
    Klank-pakket + versterker
    Xenon
    PSM
    PSE (En het leuke is dat de kleppen altijd open staan, op aanvraag kan je de kleppen dichtzetten…..ja ja natuurlijk 😀 )

Ondertussen wat gereden en het is een SUPER auto. De tiptronic aangevuld met 320 pk en de sound van de PSE is ZALIG.

De kleefnummerplaat is in bestelling ❗

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 33)
    • [quote=”Lowie9xx” post=149165]Proficiat! Ik zal eens met de lichten trekken als ik je mocht zien in Jabbeke 😉 (zelf een donkergrijze 966 MkII)[/quote]

@Lowie9xx
      , bent u ook van Jabbeke…. anders even een fotootje van uw P, dan herken ik u ook 😎

0

[quote=”Lowie9xx” post=149165]Proficiat! Ik zal eens met de lichten trekken als ik je mocht zien in Jabbeke 😉 (zelf een donkergrijze 966 MkII)[
        /quote]

Perfect en wie weet :drink:

0

Proficiat! Ik zal eens met de lichten trekken als ik je mocht zien in Jabbeke 😉 (zelf een donkergrijze 966 MkII)

0

proficiat met je aankoop 😀

0
            XXX

Proficiat met de aankoop, gelijk welke Porsche is een goeie hé :relaxman:

0

Proficiat Jochen !! :coolness:

0

dikke proficiat Jochen![url=http://www.forumsmilies.nl]

0

[quote=”speedy996″ post=149014]Proficiat, mooie keuze, en zeker blauw.
                    Nu zullen er minstens al 2 Blauwtjes rondrijden in Jabuku :relaxman:

Je weet me wonen om hem eens te komen showen hé.[/quote]

Komt in orde :drink:

0

Proficiat, mooie keuze, en zeker blauw.
                      Nu zullen er minstens al 2 Blauwtjes rondrijden in Jabuku :relaxman:

Je weet me wonen om hem eens te komen showen hé.

0
                      Wim

Gefeliciteerd Jochem, en veel plezier met de nieuwe aanwinst. :up:

0

Mooie upgrade Jochen, PROFICIAT :up:

0

Proficiat Jochen ,deze *porsche lijkt me wel heel verzorgd .Veel veilige km gewenst !

0

Zeer mooi nu nog mooi weer en dan genieten. :drink:

0

+1
                                Felicitaties!

0

Ewel ge gaat daar schoon inzitten, mijn gedacht!!!!!

0
                                15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 33)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.