Vervanger voor mijn Boxster 2,5

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 996 Vervanger voor mijn Boxster 2,5

• Maker
    Discussie
  • Na veel rijplezier beleefd te hebben in m’n Boxster 2,5, zin naar een Carrera coupe.
    De reden hiervoor was een ruimere auto, en vooral automaat en wat meer power :relaxman: . Ook moest de auto zeker schuifdak hebben, gezien ik graag open rij ….

Uiteindelijk naar paar auto’s te gaan zien met voorvernoemde verwachtingen is het de volgende geworden:

Carrera 2 (Facelift 3,6 lit)

80.000 km + porsche historie
    Kleur blauw
    Leder blauw

Opties:

Tiptronic
    Schuifdak
    18 duim wielen.
    Nav + tel
    Klank-pakket + versterker
    Xenon
    PSM
    PSE (En het leuke is dat de kleppen altijd open staan, op aanvraag kan je de kleppen dichtzetten…..ja ja natuurlijk 😀 )

Ondertussen wat gereden en het is een SUPER auto. De tiptronic aangevuld met 320 pk en de sound van de PSE is ZALIG.

De kleefnummerplaat is in bestelling ❗

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 33)
    • Proficiat, ga je geen spijt van hebben.

Amai, mooi exemplaar zo te zien, proficiat Jochen en veel plezier ermee!

Maarten, verschillende punten voor het kiezen van coupé.

In Boxster had ik nogal bijgeluiden (Roosters achter de zetel en ook dak zelf).
          Een cabrio rijdt ook gesloten nooit zo windstil als coupé, uiteraard logisch.
          Coupé blijft mooi model, ieders voorkeur natuurlijk!
          Dus vandaar coupé met compromis (schuifdak)

Anderzijds in mooiere dagen 17 – 21°C blijft het een cabrio eengeweldige ervaring
          :driver:

S2

Heel mooi!!!

[quote=”Jochen” post=148756] Ook moest de auto zeker schuifdak hebben, gezien ik graag open rij ….
            [/quote]

Alleen begrijp ik de keuze voor een coupé met schuifak niet goed, als je graag open rijdt, dan gaat er toch niets boven een Cabrio?

Maar de lijn van de Coupé is inderdaad wel mooier 🙂

Proficiat ,in NIEUWSTAAT .
              Dat wordt genieten .

Mooie upgrade!!! Veel plezier met de nieuwe aanwinst.

Proficiat!
                  Leuke opties en zeer mooi kleur :up:

heel netjes, mooi kleur trouwens!!!!!
                    Proficiat!!!

Proficiat jochem !!! :applaus: :up:

:applaus: Jochen
                        toffe nummerplaat 1 van de 155 :first:

proficiat Jochen ,het is een heel mooie :up: :up:

Mooi exemplaar!! :relaxman:

Spoorverbreders rondom :relaxman:

Eerst naar technisch controle in standaard uitvoering ❗

Proficiat hé Jochen, was al aan het wachten naar de foto’s deze week :popcorn: :popcorn: :popcorn:
                                Wel nog spoorverbreders opsteken hé achteraan :up: :up: :up:

:up:

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 33)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.