vervangwagen

Home Forum Porsche Talk vervangwagen

• Maker
    Discussie

• Tommy
    Deelnemer

Snel vraagje:
      Als je je Porsche op onderhoud binnendoet bij de officiële dealer, krijg je dan standaard een vervangwagen mee, of rekenen ze daar €€€ voor?

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
      • Haha, nee, toch niet.

Gezien ze hem nog een dag langer houden zou het een dure aangelegenheid geweest zijn… Zeker omdat we hem vandaag niet kunnen gaan ophalen en het dan al meteen 3 dagen zouden worden.

Blijkbaar zit er ergens een lek in het airco circuit, niet dat daar iets van te merken viel, want koelen deed hij nog steeds zonder veel probleem. Komt er dus nog eens dik 650 euro bovenop, en nog wat remblokken die op hun einde liepen, en dan moet er binnenkort nog nieuw rubber op ook.

Maar ach ja, dan staat hij weer tip top natuurlijk 🙂

En u laten verleiden tot een 911 ?

prijzen hangen uit aan de receptie: (per dag)

VW Golf: €85
            Boxster/Cayman: €165
            Macan: €199
            Cayenne/Panamera/911: telkens nog wat meer, weet niet meer exact hoeveel.

Afspraak gemaakt ondertussen, niet meer naar de prijs gevraagd. Ik ga me laten ophalen, ‘t is toch geen kwartier ver.

In elk geval bedankt voor de replies!

Bij laatste onderhoud bij Porsche in Drogenbos, een Skoda gekregen. Weet niet meer welk model, niet die grootste, model er juist onder. Ze hebben daar altijd andere wagens, de keer er voor heb ik een Seat Leon gekregen. Telkens zo goed als nieuwe wagens. Kostprijs was rond bovenvermelde prijs (maar + BTW hé) per dag.
                Maar ik vermoed dat als je daar een nieuwe 911 turbo van +200k koopt, dat je misschien kan onderhandelen over gratis Porsche vervangwagen tijdens het onderhoud van de eerst komende jaren 😉

Wahahaha 😉

gelukkig staat er ROSCHE 😀 😀

tumblr_nfydlvAUfL1r8rojdo1_500.jpg

123

Het enigste dat gratis is is ‘t WC papier bij Porsche,
                        is ook ver het enigste waar geen logo op staat, kwestie dat je je gat er niet mee zou afvegen 😛

Iets met een P-badge zal het niet worden voor dat geld.
                          In mijn tijd waren het New Beetles, ook altijd leuk om eens mee rond te snorren, toch altijd blij als ik “den dikken” mocht gaan ophalen :up:

75 euro wil ik nog geven, 3 à 400 is mij toch iets teveel. Nu, het hoeft ook geen 911 te zijn, alles met een P badge lijkt me wel leuk.

Als de mijne op onderhoud gaat trek ik mijn loopschoenen aan. Het is ook maar 5 km tot bij Evoluzione in Berlare. :engeltje:

Bij afhalen laat ik me droppen want het is natuurlijk niet de bedoeling om zwetend als een rund in te stappen… :popcorn:

Maandag gezien bij Porsche center west-vlaanderen RS Motors: tss de 300 en 400 euretas per dag voor een vervang911

75€ (BTW inclu.), auto = Audi A3 of equivalent

Zie rubriek Mobiliteitsoplossing

Richtprijs? ‘t is dat ik anders wel zorg dat iemand mij kan brengen/ophalen.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.