vervelend geluidje !

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 997 vervelend geluidje !

• Maker
    Discussie

• stefan
    Deelnemer

mijn klein zijraampje aan de passagierszijde (raampje achteraan dus) gaat enkele millimetertjes te veel dicht (te hoog) in de gesloten stand, met als gevolg dat de raam van de deur “net” tegen een soort metalen randje slaat van het achterraampje bij het dichtslaan van de deur, het zijn inderdaad maar enkele millimetertjes…, maar dit geeft telkens bij het dichtslaan van de passagiersdeur een helse “klets”, want zo klinkt het ook… 😯 , en stel mij al voor dat het raam er één dezer in gruizelementen valt als ik hier niets aan doe…. :bounce:

Is er een manier om de ramen af te stellen in de hoogte of moet dit nagekeken worden door een expert ? ik meen mij te herinneren dat de ramen softwarematig met drukken op de toetsen af te regelen zijn, maar kan het topic niet meer terugvinden…
      Iemand een tip ?

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
      • Ik zal eens met zijn madam gaan babbelen als zijne nieuwe Spyder geleverd is… 😈

als ze het leest moeten we alert blijven en snel zijn want dan zijn er inderdaad meer dan lekkere koopjes te doen :happydance:
          kan iemand haar verwittigen aub :drink: :happy:

ps: ik ben al content met de MW :music:

dan maak maar niet dat ze dit leest, of straks of morgen staat er een “koopje” op Kapaza…. 😆 :happydance: :happydance: 😀 :happy: :happy:

ik had vroeger ook een vervelend geluidje in de auto

Nu laat ik ‘die-van-ons’ gewoon thuis :mrgreen:

goeie tip, ga ik zeker proberen :up: :salut:

desnoods kan je het eindpunt geforceerd inperken door tijdens het inleren een doek te steken tussen het raam en de dakrubber 💡

thanks Dirk… :up:
                    Dus als ik het goed begrijp het raam volledig dichtdoen, en dan nog eens op de knop drukken voor het raam dicht te doen, dan is deze positie bewaard gebleven, en hetzelfde bijj het openen van het raam, ik ga dit eens proberen… nogmaals dank :respect2: :respect2:

997sideWindowLifter.jpg

indien dat niet helpt vind je HIER (tijdelijk) de pagina’s uit het werkplaatshandboek voor de mechanische afstelling
                      (aanmelden of inloggen op dropbox hoeft niet, onderaan klikken op “nee bedankt, …”)

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.