verveling vandaag…..

Home Forum Porsche Talk verveling vandaag…..

• Maker
    Discussie

• stefan
    Deelnemer

Omdat ik het juiste telefoonhoesje niet vond heb ik zelf maar eentje aangepast met de laser…… 😆 😆

[IMG]http://i65.tinypic.com/5ls9dx.jpg[/IMG]

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
      • +1… Ook mijn discretie is te koop voor een kleine aangepaste vergoeding in natura.. :mrgreen:

Wow, knap !
          Maak mij ook eentje en ik zwijg er wel over :happydance:

S2

Voilà 😉

ppppsssstt…., copy mag je niet uitspreken héé :happydance: :happydance: 😆 😆 😆

S2

Heel knap!!!

Maar misschien had je het beter een “persoonlijke twist” gegeven om het wat minder op een …. te laten lijken 🙂

thx mannen…. :up: :up: :happydance: :happydance:

XXX

Heel mooi reultaat :up:

Prachtig! :applaus:

[quote=”Yellow Submarine” post=233874][quote=”wing67″ post=233873]ja klopt Sensa, maar voor eigen gebruik zullen ze daar niet over vallen …… :popcorn: als ik hier nu een productie van zou maken zouden ze hier natuurlijk niet mee kunnen lachen… :D[/quote]

Bwa, als we nu beloven niks te verklappen? :popcorn:[/quote] :salut: :salut: ik zou het héél aardig op prijs stellen… :respect2: :respect2: :happydance: :happydance: 😆 😆

[quote=”wing67″ post=233873]ja klopt Sensa, maar voor eigen gebruik zullen ze daar niet over vallen …… :popcorn: als ik hier nu een productie van zou maken zouden ze hier natuurlijk niet mee kunnen lachen… :D[/quote]

Bwa, als we nu beloven niks te verklappen? :popcorn:

ja klopt Sensa, maar voor eigen gebruik zullen ze daar niet over vallen …… :popcorn: als ik hier nu een productie van zou maken zouden ze hier natuurlijk niet mee kunnen lachen… 😀

Heeeel mooiii :respekt: :respekt: , maar wees voorzichtig want bij P kunnen ze niet lachen met plagiaat…

Mooi! :applaus:

Nice :up:

nee het hoesje had ik op fleebay gekocht, 4 euro dacht ik 😆 het logo heb ik er net ingezet met de laser die we staan hebben, nu is dat weer netjes in orde :up: :up: :up:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.