Verwarming

• Maker
    Discussie
  • Ik had het laatst ook, met geen mogelijkheid meer koud te krijgen aan bestuurders zijde. Gewoon met raam open moeten rijden. Moet zeggen dat ik alle knoppen ook geprobeerd heb, ontwaseming, airco aan, schuifknoppen, dus misschien was het systeem er wel door van slag geraakt.
    Gelukkig was het de dag er na, spontaan weer normaal 😀

en nu maar hopen dat het zo blijft..

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
    • Toch wel kijk eens goed naar het plan dat ik heb gestuurd

[quote=”RSR”:28tkgmuy]Ja normaal ga ik er van uit dat als je ergens in een garage binnen gaat zoals je vertelde dat deze mensen dit ook eerst nazien hé. 😉 [/quote]

Toch raar dat de blazer bleef gaan als hij op koud stond. Normaal als de zekering eraan is zou er niets van de verwarming mogen gaan toch?

greetz

Ja normaal ga ik er van uit dat als je ergens in een garage binnen gaat zoals je vertelde dat deze mensen dit ook eerst nazien hé. 😉

probleem opgelost. Alles werkt perfect nu. Aan de motor zat nog een zekering achter een klep. Gewoon vervagnen en alles OK.

greetz

Dan vrees ik ook dat de module stuk is, trouwens er zijn nog enkele regelingen en die zitten onder de motorkap. De temp. voeler heeft er echter niet met te maken hoor.

Luc

[quote=”RSR”:2t41xzo0][quote=”davedavy2″:2t41xzo0]Vandaag dus eens gekeken en de servo’s bewegen bij het verzetten van koud naar warm. Beide kanten. Dus volgens mij zijn deze in orde.

Als die module defect is, kan je dan die servo’s nog bedienen?
                Die voorschakelweerstand, kan iemand mij die tonen op een foto ofzo waar die zit. Alsook de temp sensor onder de voorruit.

Als da gaat e.
                greetz[/quote]

Bouwjaar AUB[/quote]

1991 😆

[quote=”davedavy2″:2daofbkv]Vandaag dus eens gekeken en de servo’s bewegen bij het verzetten van koud naar warm. Beide kanten. Dus volgens mij zijn deze in orde.

Die voorschakelweerstand, kan iemand mij die tonen op een foto ofzo waar die zit. Alsook de temp sensor onder de voorruit.

Als da gaat e.
                  greetz[/quote]

Bouwjaar AUB

Vandaag dus eens gekeken en de servo’s bewegen bij het verzetten van koud naar warm. Beide kanten. Dus volgens mij zijn deze in orde.

Als da gaat e.
                    greetz

vraagje ivm de verwarming. Bij het starten van de motor draait de ventilator enkele sec daarna valt deze stil. Dit is als de knop van ventilatorsnelheid op 4 staat en de verwarmin op max. Daarna tijdens het rijden niks. OPok niet als ik de ventilator op 1/2 of 3 zet. Zet ik de verwarming op koud dan gaan de verschillende snelheden(1/2/3/4) wel. Ook komt er dan warme lucht uit(staat nochtans op koud)

Garagist zegt dat de module moet vervangen worden. Maar ik lees hier ergens dat het een weerstand of sensor ook kan zijn.

Komt dit probleem bij iemand bekend voor?

greetz

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.