verwarming

• Maker
    Discussie
  • Hallo, heeft er iemand van jullie ook mischien dit probleem eens voorgehad.
    Bij het aanzetten van de voorste blazers heb ik eens een verbrande geur gehad en nu werken beide voorste blazers niet .
    Tot het schuifsysteem aan het dashbord krijg ik nog steeds stroom op 3 draden maar de stroom wordt er niet verder doorgevoerd naar de blazers.
    Bij voorbaat dank.
    jacques

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
    • Hallo, stroomtest laten uitvoeren bij RSR daar bleek dat de kooltjes van de turbine volledig waren ingesmolten , heb er maar een nieuwe turbine besteld. Oude eruit en nieuwe erin een uurtje werk en alles werkt weer prima.
      Ik ben op een aangename manier verder geholpen geweest via deze mensen.
      Groetjes Jacques

hey,dank jullie voor het antwoord, morgen ga ik eens proberen het uit te testen .
        Welk is de kostprijs van zulk nieuwe blazer en heb je die in voorraad.
        Groeten Jacques

😆 8)

Ja sorry hé Luc, kende je toen nog niet. 😳

Dus opnieuw :

Haal een blazer bij RSR, beetje sleutelen en het is in orde !

[quote=”stefx911″:1tdh7o3v]Komt mij heel bekend voor 😉

Bij mij was het de blzer die de geest gegeven had, motor verbrand.

Bij FG Porsche andere blazer gehaald, wat sleutelwerk en het was terug in orde.[/quote]

Bij FG ?? en waarom niet bij mij dan ?? Stef toch 😕

Komt mij heel bekend voor 😉

Bij mij was het de blzer die de geest gegeven had, motor verbrand.

Bij FG Porsche andere blazer gehaald, wat sleutelwerk en het was terug in orde.

Aan de voorste center blazer krijg je 1 keer stroom en drie keer massa dus in stand 1,2,3,moet je meten tussen de stroom en de massa en daar krijg je drie keer een andere waarde naargelang je blazer op 1,2 of 3 staat. Normaalvreesik dat de kool borstel in deze motor stuk is.

Luc

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.