Verwarming

• Maker
    Discussie
  • Dag Forum-kameraadjes 😉

Kan er iemand me vertellen of het mogelijk is de Autoheat bak van mijn 911 SC te vervangen door het oudere (maar betrouwbare) systeem met de hendeltjes ?

En vooral ook het ‘hoe’ interesseert me 🙂

Alvast bedankt !

Tim

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
    • Het is wel degelijk zo dat je de rode hendeltjes ophoog moet trekken. Aan die hendels zitten kabeltjes die op hun beurt de verwarmingskleppen sluiten zodat de warme lucht door de linker en rechter chassis balk naar voren stroomt.

Zo dus:

Verwarming heb ik nu niet onmiddellijk nodig, maar ben er wel curieus naar.
        Is het de bedoeling als je warme lucht wil hebben dat je die hendels naar boven moet trekken ( defrost ) of mogen die beneden blijven staan en gewoon de schuif op het dach naar rood schuiven ??

Nog nooit geprobeert eigenlijk 😳

Geert.

Ja idd !

Mijn SC uit ’82 heeft het superfantastische automatische systeem… 🙂

Kheb precies liever hendeltjes 🙂 want nu moet ik mijn kleppen manueel open en dicht zetten (als in ‘met de krik’ 🙂 )

Wordt er die twee hendeltjes bedoeld op de middentunnel voor de handrem ?
            Mijn 3.2 van 1984 had die ook .

En zijn dat dan de ‘hendeltjes’ uit een ouder model ?

Dat is perfect mogelijk.

Moet kunnen want ik heb ook de hendeltjes in mijn 81 SC. Hoe dat weet ik niet, dat heeft degene die em heeft gerestaureerd gedaan. En ze werken super.

Ja, hij staat nu op ‘warm’.

En ik zou de temperatuur graag minder digitaal regelen.. 🙂

rjf

Eindelijk 😉

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.