Verwarming afzetten

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 Verwarming afzetten

• Maker
    Discussie

• Snowbal
    Deelnemer

Stomme vraag waarschijnlijk, maar ik krijg mijn verwarming niet af. Heb een 3.2 model 87 met een autoheater draaiknop op de middenconsole. In dashboard zitten vier schuivers voor de controle. De draaiknop staat op 0, maar de auto blijft warme lucht blazen …

3 reacties aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
    • J

ik zie de naam Rose Passion hier dikwijls verschijnen op het forum.
        Is er iets wat ik mis?
        Zijn prijzen zijn op het eerste niet echt goedkoop en die website is niet om aan te zien….

Meer on topic, die warmtekleppen zijn idd niet leuk om te vervangen… ik hoop dat je een extra gewricht in je armen heb… 🙂
        Ik heb de mijne vervangen toe de motor er uit was.
        En die flexibels er terug op krijgen….
        Al maar goed dat dat niet elk jaar moet gebeuren… of ik kocht mij nen brommer ipv van een 911… 😉

XXX

Leuk werkje om die te vervangen. Hopelijk blijven de draadeinden aan de carroserie zitten, bij mij waren er een paar afgebroken… 😯
          Misschien gelijk de flexibels naar de verwarmers mee vervangen en de darmklemmen met kabeldoorvoering.
          Welkom bij Rose Passion :think:

Hier ook een 3.2 van ’87 en ik had hetzelfde probleem.
            Na lang zoeken bleken het de warmtekleppen aan de warmtewisselaars te zijn.
            Roestvorming :bounce: Ik heb ze toen in eerste instantie met de hand opengezet en tijdens de afgelopen winter vervangen.

klepverwarming911.jpg

3 reacties aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.