Verwijderen GEMEL E736/E230 alarm uit P: ervaring met elektrische toppers uit jullie buurt ?

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 Verwijderen GEMEL E736/E230 alarm uit P: ervaring met elektrische toppers uit jullie buurt ?

• Maker
    Discussie
  • Hallo,

na de wijze woorden van deepee (die ik uiteraard blindelings geloof :respect2: ) ben ik op zoek naar een kei in auto-elektriciteit
    in de regio Eeklo-Gent…

Ik zou mijn Gemel alarm willen laten verwijderen. Is een alarm wat niet meer ondersteund wordt, plaatser van dienst is vorig jaar gestopt dus die kan me niet meer verder helpen.
    Op de afstandsbediening ervan zitten zowel de centrale vergrendeling als een onderbreking – ik weet niet stroom of benzinepomp. Ik zou terug naar de originele elektrische bedrading willen terugkeren en dan vanaf een propere lei beginnen om een nieuwe centrale vergrendeling in te laten bouwen.

Iemand (erg positieve) ervaring op vlak van auto-elektriciteit met iemand uit mijn streek ?

2 reacties aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
    • Hallo bladerunner,

nee, geen mail zien passeren…

Hiermee kan ik je niet helpen maar heb je de mail niet gehad van de aansluiting van de afstandsbediening?

2 reacties aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.