verwijderen lijmresten

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen verwijderen lijmresten

• Maker
    Discussie
  • ik heb op de velgen van de 914 enkele lijmresten van de vroegere uitlijningsloodjes die er vanbuiten opgeplakt waren.

Krijg die er maar niet af. Wil opletten om het gepolierde gedeelte niet aan te tasten en het gespoten zwart ook niet.

Wat gebruik ik daar best voor??

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
    • Tardis = teer-en lijmverwijderaar

groetjes

Dimitri

[quote=”cabrio wim”:2f4s2gue]Lakt je vriendin of vrouw nooit haar nagels. 🙄 Had je geweten dat aceton lak verwijderd. 😉

Gebruik wasbenzine of eerdere besproken materialen. 💡 [/quote]

Dat is idd juist, niet aan gedacht 😉

Wim

Lakt je vriendin of vrouw nooit haar nagels. 🙄 Had je geweten dat aceton lak verwijderd. 😉

Gebruik wasbenzine of eerdere besproken materialen. 💡

had het al gedaan met aceton, maar daardoor gaat de zwarte lak af. 🙄

Kzie wel wat die wasbenzine geeft

synthetische tinner of gewoon ontvetter voor een auto te onvetten even laten intrekken en klaar geen reactie op lak of niks

Ik heb deze resten al verwijderd met BRAEK CLEANER maar als het niet lukt met dit produkt heb ik ook die bruine rubberen stikkerverwijderaar van Wurth.Ik wil hem gerust eens uitlenen aan jou hoor Yves.Succes !

dank alvast, ik denk dat ik eerst wasbenzine zal gebruiken want heb dit staan 😆

We zien wel verder dan, ofwel ga ik eens zien voor dat product van HG

Van HG (Hagesan) bestaat er een ‘stickeroplosser’.
                    werkt zeer goed. ook op de carrosserie.
                    even laten inwerken en lijm komt zo mee.
                    wel niet op rubberraamlijsten of dergelijke gebruiken.

WB

Gaat dat met wat wasbenzine of aceton er niet af……..of zijn die producten ook al te gevaarlijk voor de lak??????dont shoot……. 😕

Die gommen zijn inderdaad geweldig goed voor lijmresten, maar toch voorzichtig mee zijn. Gom gewoon zijn werk laten doen, zeker niet te hard op duwen! Vernis of lak is rapper beschadigd dan dat men zou denken!

Gr Bert

In autoshops verkopen ze ook een produkt speciaal om lijmresten te verwijderen,ik dacht dat het van 3M is…

[quote=”Kustom creations”:2zhode40]Er bestaan van die gommen die je op een boormachine kan zetten, denk dat je dat het beste gebruikt hiervoor.[/quote]

Waar kan je die zoal krijgen?

[quote=”cabrio wim”:1tv9b2yq]Die Koen weet ook alles hè. 😆 😉

Klopt bij elke goede carosserie werkplaats, zijn bruinig van kleur en geuren als je ze gebruikt naar caramel, laten geen krassen o.i.d achter.[/quote]
                              Alles niet hoor wim 😀 lol:

Wim

Die Koen weet ook alles hè. 😆 😉

Klopt bij elke goede carosserie werkplaats, zijn bruinig van kleur en geuren als je ze gebruikt naar caramel, laten geen krassen o.i.d achter.

Er bestaan van die gommen die je op een boormachine kan zetten, denk dat je dat het beste gebruikt hiervoor.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.