Verwijderen van nummerplaathouder

Home Forum Zeverhoekje Verwijderen van nummerplaathouder

• Maker
    Discussie

• Snowbal
    Deelnemer

Toegegeven, ik ben zeker niet één van de meest handige en technisch onderlegde leden hier. Vandaar dat dit waarschijnlijk heel eenvoudige en triviale probleem, voor een aantal onder jullie een evidentie is, maar geenszins voor mij :think:

Kijk effe naar de foto. Mijn nummerplaat zit vast met twee… tja wat zijn dat eigenlijk. In ieder geval het is iets dat ik er niet kan afschroeven, en voordat ik er met bruut geweld tegen ga, wilde ik toch even beroep doen op jullie vernuft: hoe krijg ik die dingen eraf? :what:

foto_2014-03-29-2.jpg

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
    • J

^^ goede raad!

neem eens rustig je tijd, zelfs al duurt het een hele dag, je voldoening zal eens zo groot zijn en je opgedane kennis ook.

J

hmmm, ok, maar enkel als je ze er langs binnen niet afkrijgt…
            ik blijf met een slijpschijf zo ver mogelijk van mijn 911… ik ben dan ook veel te ongeduldig en ik zou zou een sleuf in mijn bumper slijpen…

Wat je ook doet, een snijbrander zou ik nu niet aanraden.

Slijp ze er af langs buiten, tenminste als je je plaathouder niet meer nodig hebt.

Wim

Kun je met een klein rateltje en fijne vertanding loskrijgen zonder iets te demonteren.

Tip: wel met een koude motor doen. :mrgreen:

moest het wel gemakkelijk zijn was je ze al kwijt, wat niet vast zit bij een *porsche ….

Thanks! Ben inderdaad eens gaan kijken achter de bumper en daar zitten inderdaad de moeren. Maar zoals je al aangaf, dat wordt inderdaad niet eenvoudig om die rotdingen los te krijgen.

XXX

Ik denk dat dit boutkoppen zijn die aan de binnenzijde een opstaand vierkant hebben en achteraan een moer.
                      Dat wordt een hele klus denk ik. Hitteschild onder je bumper wegnemen en daarachter zal je misschien moeren vinden. Bij mij zit die op een opstaande lat, bij jou blijkbaar vlak tegen de bumper.

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.