Verwijderen vaste telefoon 996

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 996 Verwijderen vaste telefoon 996

• Maker
    Discussie
  • Beste forumleden weet er iemand van jullie hoe ik die vaste telefoon ongeschonden kan verwijderen uit mijn 996
    bedankt

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
    • Ik heb dat brede stuk idd, met de basis voor de telefoon… maar op die basis zit nu dus een iphone 4 houder.
      En is de telefoon zelf altijd in de kleur van het interieur ?!… ik dacht dat die zwart zou zijn.

Als ie grijs is, gaat dat niet zo schoon zijn, he…. dan zal ik komende 1 mei eens op Dinslaken wat snuisteren, wie weet vind ik wel een Kaneel Bruine :relaxman:

dan heb jij wss alleen de basis (brede stuk) zonder de standaard telefoon van het PCM systeem.

(klik op de afbeelding om te vergroten):

Zit die niet op dat stuk leder geschroefd ?? Ik heb namelijk wel dat bredere stuk aan de zijkant, maar er zit een iPhone4 houder op geschroefd…:-/

het kleur van mijn interieur is grijs. als ik deze heb gedemonteerd laat ik u wel weten of dit ongeschonden gebeurd is
            alvast bedankt voor je uitleg deepee

hey, jij wilt die telefoon eruit…. ik zou er graag weer ene in hebben :coolness:

Wat wil je d’r voor hebben ? :engeltje:

we mogen veronderstellen dat het om een OEM telefoon/montage gaat?

dan trek je voorzichtig het zijpaneel aan de groene pijl naar opzij richting de passagiersdeur en dan kan je het naar je toe schuiven. het is nergens vastgeschroefd het achterliggend stukje tapijt aan de witte pijl wel.
                je zal verbaasd zijn hoe snel en eenvoudig dit paneel gedemonteerd is zoals bij de rode pijl. succes !!

996_986middenconsole.jpg

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.