VERZEKEREN VAN OUDERE PORSCHE

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen VERZEKEREN VAN OUDERE PORSCHE

• Maker
    Discussie
  • Heb dit nieuws binnen van mijn makelaar :

[color=darkblue]Eindelijk en na lang aandringen heb ik 2 tarieven kunnen bemachtigen voor de leden van het Porscheforum. Voor ieder afzonderlijk dient er door ons en de maatschappij een offerte te worden uitgewerkt.

– voor de (kleine) omnium dient de Porsche te worden geschat door AEC Expertise in Betekom. Er kan dan op de geschatte waarde een premieberekeing gebeuren.

– het aanwezige alarm moet worden opgegeven.

– kopie rijbewijs

– kopie (recto verso) van de id-kaart

– herkomst van de bonusmalusgraad moet bewezen worden (aan de hand van een kwitantie bv.)

Voorbeelden:

1/. Porsche 184 kW en waarde 15.200
    premie BA + volledige omnium (franchise 2,5 % van de geschatte waarde): 932,10
    premie BA + kleine omnium: 736,92

2/. Porsche 200 kW en waarde € 35.000
    premie BA + volledige omnium (franchise 2,5 % van de geschatte waarde): 1.668,18
    premie BA + kleine omnium: 1.532,70

3/. Porsche 221 kW en waarde 50.000
    premie BA + volledige omnium (franchise 2,5 % van de geschatte waarde): 2.050,05
    premie BA + kleine omnium: 2.067,35

Bij meerdere voertuigen, beperkt sturen of weinig gereden km kan er nog wat gebeuren in de formule BA + kleine omnium.

Laat je me weten of er interesse bestaat? Alle maatschappijen kampen met een slechte statistiek bij de Porsches in diefstal en BA. [/color]

Opmerking : mijn makelaar werkt met alle maastschappijen en deze voorbeelden zijn prijzen van verschillende , vandaar dat het laatste vb een betere prijs is in full omnium dan kleine. Maar zal dus van wagen tot wagen afhangen wat er geboden kan worden.

Bij interesse contacteer van.de.plas@vandeplasnv.be of bel 016/56 85 45,vraag naar Mark Vandeplas
    Verwijs naar het Porscheforum in je aanvraag !

3 reacties aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
    • http://www.hobbytimer.be

kijk hier maar eens beter kan niet :d

Ziet er inderdaad nog interessant uit.

Mich, bij die kleine heb je dan geen franchise. Als je die erbij telt loopt het verschil op (maar nog niet overdreven).

dikke merci alvast man!!! heel tof dat je een paar voorbeelden post…het verschil tussen full en kleine omnium is soms de moeite niet zelfs!

3 reacties aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.