verzekering

• Maker
    Discussie
  • hallo gasten ik zit hier met een probleem ik heb enkele maanden men 911 ingeschreven als oldtimer nu das men enigste wagen nu moet ik met een o plaat toch nog 720 euro verzekering betalen ik lees hier op de forum da da veel goedkoper kan wie kan mij helpen mvg jan

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
    • Ik betaal 117 euro (assistance in) bij MARSH via de BFOV. Geen beperkingen (afgezien van het feit dat je een andere wagen voor woon-werk moet hebben).

[quote=”snoer 964″:3l4hn7u4]Ik betaal ook € 334.00 voor mijn 993 ! Ik zit op bonus malus -02 .[/quote]

Snoer , ge moet dan zeker eens contact opnemen met Erard verzekeringen ,zal zeker “veel”goedkoper zijn.
        gegevens ,zie clubblad

grtz,
        Lieven

Ik betaal ook € 334.00 voor mijn 993 ! Ik zit op bonus malus -02 .

Keur mijn keverke als daily en neem de porsche erbij als oldie he 😀

Ik betaal ongeveer 330 euro per jaar via Fortis AG. Dit was voor mijn 3.2 en mijn 530 en mijn turbo ongeveer op 10 euro na het zelfde.

[quote=”kleinejakke”:24yf7phh]…nu tweedehands keuring en classik car inschrijven[/quote]

Je moet hier wel één ding niet over het hoofd zien : een voertuig inschrijven als classic car bestaat niet ! Je kan hem alleen verzekeren als classic car.
                Classic car is een verzinsel van verzekeringsmaatschappijen om auto’s vanaf een bepaalde leeftijd goedkoper te verzekeringen. Er wijn evenveel regels en tarieven als maatschappijen

ik panikeer niet maar da leek me de beste oplossing even met een o plaat omdat die al wat jaren stil stond nu tweedehands keuring en classik car inschrijven

[quote=”daniell”:1l5heahy]… max in een straal van 30 km rond je adres, kom je daarbuiten dan moet je dit melden enz. enz.

grtz

Daniél[/quote]

1. 25 km en geen 30,
                    2. En aan wie wou u dat dan gaan melden ??

Voor “kleinejakke” : hoe komt dat u nu pas begint te panikeren ? Uw wagen is zoals u zegt al enkele maanden ingeschreven…

Wel, ik denk dat hier al het probleem zit?? zoals je schrijft is het je enigste wagen, wat in wezen niet de bedoeling is van een oldtimer in te schrijven, een O plaat plaats je op een voertuig dat een bepaalde leeftijd heeft en waar je dan mee naar meetings of treffens rijdt, hem dagelijks als woon/werkverkeer gaan gebruiken is duidelijk misbruik van de optie.

nu schrijf je ook niet dat je hem dagelijks zult gaan gebruiken! maar je verzekering interpreteerd dit mss wel zo?? trouwens het is ook helemaal nie tinteresant om een ” enigste ” wagen als oldtimer in te schrijven, de beperkingen aan het oldtimer-kontract zijn erg strikt, zo mag je enkel overdag rijden! max in een straal van 30 km rond je adres, kom je daarbuiten dan moet je dit melden enz. enz.

grtz

Daniél

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.