verzekering 964

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 964 verzekering 964

• Maker
    Discussie
  • Hallo iedereen,

ik heb even geïnformeerd voor verzekering van een Porsche 964 (aankoopprijs ongeveer 25000 euro). Nu blijkt dat KBC bijvoorbeeld geen omnium geeft op wagens ouder dan 5 jaar. Bij anderen zoals Nateus bijvoorbeeld is het wel mogelijk om een kleine omnium (ook verzekerd tegen glasbreuk en diefstal maar niet eigen schade) te nemen maar dat is toch al snel bijna 400 euro per jaar duurder dan een ‘gewone’ verzekering.

Ik vraag me af hoe de 964 eigenaars hier op het forum hun auto verzekeren (gewoon, kleine omnium of volledige omnium)? Ik weet niet of het wel de moeite is om te verzekeren tegen diefstal (hoe gegeerd is een 964)? Het is niet zó veel maar toch… ik zal maximaal 10000 km per jaar doen en met die 400 euro heb je toch een kleine onderhoudsbeurt per jaar uitgespaard.

Groeten,

Dominique

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
    • standaard verzekering, classic car. Ideaal als je een andere auto hebt op je naam en je rijd maar max 10.000 km per jaar. Kost je dan 250 euro voor een jaar. 😆

Beperkte omnium bij Fortis.
        Eerst waardebepaling door expert die in weze niks meer doet dan je aankoopdocument bekijken….:)

Heb een kleine omnium op mijn 964. Wel een waardebepaling door een expert laten doen.
          Een goeie makelaar help wel om goede premies te bekomen.

4s

op een verzekering mag je eigenlijk niet kijken,

wel te verstaan dat je je hiervoor ook niet blut mag betalen,

ik betaal voor de 993 4s, welliswaar geexpertiseerd een 1700 eur (halve omnium, wagen van 98 ) maar vrees in geen enkel geval moest er iets gebeuren

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.