verzekering classic car

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen verzekering classic car

• Maker
    Discussie

• nosewheely
    Deelnemer

waar verzeker ik mijn 911 3.0 sc targa het goedkoopst. hij is van ’83 en ingeschreven als personenwagen, dus niet als oldtimer. mijn wagen voor dagelijks gebruik is een toyota hilux alaska.

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
      • Ik betaal bij Erard 90 euro BA, rechtsbijstand en depanage na ongeval voor mijn oldtimer (geldt zowel mét als zonder O-plaat). Plus (+/-)20 euro extra voor pechverhelping. Ze vragen wel de dagelijkse auto OF brandverzekering bij hen ook te nemen… Young- en hobbytimers betalen 200 euro premie.

ik betaal 300 € voor mijn sc bij mijn verzekering en mijn sc is mijn dagelijks voertuig , ben ook verzekerd bij marsch me de kever maar je mag met een daly plaat daar hetzelde als een oldtimer verkerd is , dus geen werk verkeer enz…….

SC’81…
            Voor een Classic car insurrence zoals ik heb, betaal je 126euro per jaar.
            Dit is bij MARSH uit Antwerpen.
            Uiteraard moet je wel enkele voorwaarden voldoen.
            Zoals -eerste voertuig opgeven (hoeft niet bij hun verzekerd te zijn)
            -Aangesloten zijn bij erkende oldtimerklub
            -25 jaar oud voertuig
            Je bent dan onbeperkt met deze verzekering, dus geen O-plaat.
            Rijden dag en nacht en overal !
            In het contract staat natuurlijk wel dat je dit voertuig niet mag gebruiken om
            -Naar het werk te rijden
            -Kinderen van school te halen
            -Boodschappen te doen enz…

Vlaamse Vehikel klub vzw is zo een erkende klub.
            Als je hen belt voor een lidmaatschap, sturen zij je de papieren voor de verzekering op.
            Kost je 40Euro per jaar om aangesloten te zijn.

Je betaald goedkope taks, weet niet juist meer hoeveel. En gaat elk jaar naar de keurig.
            Dus voor een dikke 250euro rij ik nu ongeveer een 10.000km op een jaar. 🙂
            (Excl. super98) 🙄

mijn verzekering kost 190euro voor sc 3.0 bwj 80 bij dvv,kostprijs erard zal rond de 200euro.grtz

90€ per jaar 😯
                Morgen dadelijk bellen want dat is echt wel een verschil met wat ik betaal

Erard verzekeringen Langemark-Poelkapelle….. 90 € per jaar onbeperkt aantal kilometers, dus met of zonder O-plaat. Wel denk ik dat je dagelijkse wagen ook daar verzekerd dient te worden maar daar hebben ze ook de voordeligste tarief voor… misschien voor jou toch een nadeel dat ze in West-Vlaanderen zitten. Misschien even gaan kijken op hun website. Erard verzekeringen intikken…… je vindt het wel !
                  Mvg Philip911

Eventjes bellen naar je makelaar .
                    Die zal je zeker beter en correcter kunnen beantwoorden dan wij hier .

een idee hoeveel dat gaat kosten? ben 42 jaar heb bonus malus min 2 bij AG insurance

meestal krijg je de beste prijs bij je eigen verzekeringsmakelaar

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.