Verzekering Marsh

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 993 Verzekering Marsh

• Maker
    Discussie
  • Ik zou op mijn 993 graag een classic verzekering van Marsh laten afsluiten. Moet je daarvoor ALTIJD lid zijn van een oldtimerclub en zo ja, wat is dan de leukste club voor ons Porchisten?

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
    • Te laat, heb me nu al lid gemaakt bij de Porschisten 🙂

0

voor een auto +15 jr maar -25 jr is geen lidmaatschap vereist bij een club die aangesloten is bij BFOV om bij Marsh een classic polis af te sluiten.

0

ok, nu duurt het lang eer je zo een lidnummer hebt want de prijs maakt me zoveel niet uit, wil hem wel zo snel mogelijk laten verzekeren want ze stelen die oude porsches tegenwoordig wel erg vaak, moet hem komende zaterdag al gaan halen in Duitsland…

0

[quote=”Roosenr” post=208801]de leukste club voor ons Porchisten?[/quote]
            of we de leukste club zijn? Moeilijk om zelf over te oordelen.
            Maar …. zijn wel aangesloten bij BFOV.
            Info nodig? Klik hier. of mail naar info at porschisten.be

0

je kunt je aansluiten bij BFOV (Belgische Federatie voor oude voertuigen) als supporter (je kunt je niet als full-lid aansluiten omdat je 993 immers nog geen oldtimer is).
              Lidmaatschap kost niet veel.
              Als je je lidnummer hebt, kun je dit doorgeven aan Marsh en kun je bij hen een verzekering (BA- mini-omnium-grote omnium- assistance — alles is mogelijk) afsluiten.Als je een klein omnium of grote omnium wil afsluiten, dan heb je wel een waarderapport (expertiserapport) nodig van een door hen goedgekeurde schatter.
              Ik heb dat ook zo gedaan met mijn 993.

0
            5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.