- Dit onderwerp bevat 25 reacties, 12 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 17 jaren, 4 maanden geleden door .
-
Discussie
-
7 juni 2007 om 13:45
ik ga ff hier mijn probleem neerpennen, misschien kan iemand van jullie me wat raad geven want ik weet het ff niet meer….
3 tal maand geleden staat men wagen geparkeerd op een parking te gent, een aanhanger is van een bestelwagen gevlogen, resultaat: deuk in men deur en spatbord, persoon (nederlander) had netjes zen gegevens achtergelaten…
dus papiertjes ingevuld alles geregeld bij de verzekering
2dagen later= mooi weer. Ik wil men dakje openen en halverwege is er geen beweging meer in te krijgen. Ik meld dit ook aan de garage als de wagen binnenmoet voor expertise
Na de expertise (1 week later) krijg ik van de expert te horen dat het dakprobleem niet kan verderkomen van het ongeval, ik betwist dit en krijg vervolgens een (2de) expertise bij demontage aangeboden.
Deze 2de expertise kan pas 2 (!!!) maand later gebeuren (net voor de herstelling)
Een week voor ik men wagen moet binnenbrengen voor de 2de expertise (en eventuele herstelling) rijd een collega van me nog eens tegen men wagen (geparkeerd op de parking van men werk) met als gevolg een grote barst in men voorbumper. bij Verellen vertellen ze me dat deze ook dient vervangen te worden
Ik vraag uitdrukkelijk aan de mensen van Verellen mij te contacteren ivm de beslissing van de expertise alvorens tot herstelling over te gaan, dit hebben ze dus niet gedaan en de wagen is zonder mijn toestemming hersteld (dus alles behalve het dak)
ik krijg vervolgens mijn wagen terug en stel de volgende gebreken vast:
-windgeruis vanaf 90 km/u te horen aan de herstelde deur
-airco/ ruitenwissers en lichten doen het soms niet, soms wel (na mermaals herstarten is dit opgelost)
-dak is nog steeds stukIk ben dus in de verste verte tevreden met de afhandling van de 2 schadegevallen aan men wagen
ik heb ondertussen al MEERMAALS contact opgenomen met zowel Verellen als mijn verzekeringsagent en geen van beide kan mij een pasklare oplossing geven…
vandaag gaat de wagen nogmaals binnen bij Verellen om te KIJKEN wat het probleem is… verder als kijken komen ze daar volgens mij niet… 👿
De herstellingen zouden aan de verzekering net geen 3000€ kosten, ik zou dan al zo denken dat het dan toch wat deftig gemaakt zou worden…
het enige wat men agent voorstelde was een soort ‘ombudsdienst’ in te schakelen, maar of dit veel gaat uithalen, langs alle kanten sta ik gewoon in de kou…
conclusie: ben je niet tevreden==> PECH zoek het zelf maar uit 😆
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.