Vet Cool man rally 17 September

Home Forum Porsche Uitstappen Vet Cool man rally 17 September

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
    • Ja ik hoop dat mijn alarm op de P in orde komt zodat we kunnen vertrekken (Hij staat nog steeds in de garage om te repareren ) ,Kijk er al naar uit !Heel mooie wegen ginder om te toeren met de Porsche .

snoer 964 schrijft:

@ Funny waar trek je naar toe , wij zitten in de Luberon bij een vriend in het dorp Bonnieux, met de 993 en een 996 turbo reiden we langs binnenwegen naar daar . 😀

De Luberon 😆 :lol:, Bonnieux 😆 😆 schitterend dorpje, ik wou dat ik mee kon 😥 😥

@ Funny waar trek je naar toe , wij zitten in de Luberon bij een vriend in het dorp Bonnieux, met de 993 en een 996 turbo reiden we langs binnenwegen naar daar . 😀

Anoniem

Spijtig genoeg zit ik op dat moment op de zelfde bestemming als Snoer .
            Indien ik thuis was geweest had ik zeker deelgenomen .
            Ik hoop dat de organisatie de wagens vindt .

Spijtig genoeg (voor de organisatie ) zit ik dan in zuid Frankrijk op verlof !Succes met de zoekactie!

Dat is steeds een mooi initiatief .
                Ik doe indien mogelijk elk jaar mee met de Belgische versie ervan op Zolder .
                Vroemdag , steeds op een dinsdag in oktober .

Ik kan als papa van 2 (relatief 😉 ) zorgeloze zoontjes van 5 & 8 niet voorbij de sympathieke doelstellingen van deze organisatie dus heb me alvast ingeschreven.

Waarschijnlijk heel wat kilometertjes te rijden voor “mijnen ouwe van 85” maar het lijkt me wel de moeite om een enthousiast passagiertje ergens aan een ziekenhuis op te pikken en met 180 Porsches naar de RDW ‘kombaan’ te rijden voor een dagje Porsche-fun met die kinderen en hun familie.

Op You Tube staan ook enkele clipjes van de voorbije edities:

You Tube – Vet Cool Man – link 2

You Tube – Vet Cool Man – link 3

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.