Vettel weg bij redbull !

Home Forum Zeverhoekje Vettel weg bij redbull !

• Maker
    Discussie
  • Wellicht naar Ferrari. Kvyat naar redbull.
    Alonso naar McLaren … To be confirmed

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
    • Wim, die staat na de plek van het ongeval en dus helemaal terecht met groen te zwaaien…

Wim

Hier het filmpje waar je de volledige impact ziet, en das best heftig.
        Maar op dat filmpje is ook te zien dat er een marshal met froen staat te zwaaien, dus zal nog wel een staartje krijgen.

http://www.liveleak.com/view?i=935_1412607015#bgIeI11V5bDHm5Am.01

Wim

Is zeer kritiek volgens de laatste berichten, dus mag hopen dat het goed komt. :engeltje:

Foto’s van bianchi in zijn auto zagen er niet erg hoopgevend uit. Fingers crossed !

Wim

Krijgt daarbij het mooie loon van 1 miljoen per raceweekend.

Zijn er die het voor minder moeten doen. :sleep:

Wel serieuze klapper (Bianchi) op het eind van de race in Japan, mag hopen dat het goed komt met hem.

Wim

Teambaas Christian Horner van de Formule 1-renstal van Red Bull heeft vandaag bevestigd dat Sebastian Vettel volgend seizoen voor Ferrari rijdt.

“Ze hebben hem een zeer lucratief aanbod gedaan”, zei de Engelsman in Suzuka, waar de Oostenrijkse renstal bij de Grote Prijs van Japan het vertrek van de viervoudig wereldkampioen bekendmaakte. “Ik weet zeker dat het voor hem een moeilijk en zeer emotioneel besluit is geweest, maar het is zijn wens ergens anders te rijden en dan gaan wij hem niet in de weg staan. Vanaf 1 januari is hij een concurrent, hij zal coureur van Ferrari zijn.”

Sinds de redbull hegemonie kijk ik alleen nog naar de samenvattingen. Het is te saai, buiten Melbourne,Canada en Spa. Maar dat vindt ik gewoon mooie circuits. Heb er mijn twijfels over dat Vettel potten gaat breken bij Ferrari.

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Denk dat Max het voor de Nederlanders weer leuk maakt om Formule-1 te kijken. Wat een talent. :coolness:

Wim

Zullen best weer wat wissels aankomen en eigenlijk inressant. :up:

Over deze prestaties waren de mannen ook van onder de indruk en hij mocht wel zorgen dat de boel heel bleef.

Max Verstappen kende vrijdagochtend een indrukwekkend trainingsdebuut in de Formule 1, door op het uitdagende circuit van Suzuka een twaalfde tijd te laten noteren. De Nederlander blikte na afloop tevreden terug op de oefensessie.

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.