Video 991 GT3 RS

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche filmpjes Video 991 GT3 RS

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
    • Net filmpje gezien. Toch weer fantastisch in beeld gebracht ! En wat een wagen. Moest eerst niks hebben van die turbo gaten in de flank. Maar nu begin ik wel bij te draaien. Wat een beest van een auto. Op video is het motorgeluid wel net dat tikje minder indrukwekkend als van de GT3 vind ik.

Vet filmpje. Leuke omgeving de wegtest, ergens in Schwaben, iemand een idee naar waar exact of is heel Schwaben zo “goed voorzien”?

[quote=”Rufie” post=205343]De Chris kan idd goed rijden, maar is dat nu echt nodig om heel de tijd de straat te zitten dweilen en banden te verslijten.
          Ik vind dat beetje respectloos naar de techniek toe.

Bekijk hier hoe de oude generatie als Walter Rörhl rijdt. Heel beheerst en geen gedrift. En waarschijnlijk nog sneller ook 🙂

http://www.autozeitung.de/auto-fahrbericht/porsche-911-gt3-rs-2015-test-walter-roehrl%5B/quote%5D

Rufie, je verwart Chris Harris de racepiloot met Chris Harris de reportagemaker. Als hij zijn racepak aanheeft en een wedstrijd rijdt, zal hij wel doen als Walter Rohrl, don’t worry. Maar in zijn videoooookes speelt het commerciele gegeven een zeer grote rol. En mensen willen drifts zien en rokende banden.
          Persoonlijk vind ik van alle reviewers op internet die filmpjes maken Chris Harris een van de meest interessante om naar te kijken, hoewel ik het niet altijd eens ben met wat hij zegt. Hij is amusant, to the point, weet waarover hij spreekt, kan met de auto rijden als de beste …

Misschien wel idd…

op een vorige trackday was er iemad met een 991 GT3 en die was teleurgesteld tov zen vorige 997.2 GT3 dat hij nu niets van feedback krijgt naar zen gevoel, retesnel tot het plots niets is en je de kattebak nijgt in te vliegen…

Ok super machine, en ik wil er ook ene, maar euhh gas geven en stuur draaien… erop of eronder!

Zijn goed bezig ons het autorijden af te leren!!!!!!

Voila!

Het moet wat extremer zijn want anders is het de moeite niet om een GT3RS te kopen é, ik vind hem net gepast 🙂

Ive

Ik vind de Gt3 RS qua uiterlijk een héél vette bak, maar als ik alle tests en artikels er over lees, versta ik er toch uit dat hij vooral voor circuit gemaakt is en dat voor dagelijks gebruik de gewone GT3 véél interessanter is.
                  De verhouding comfort/prestaties ligt bij de GT3 veel hoger dan bij de GT3 RS

da’s waar, Walter heeft een meer endurance gerichte rijstijl.

Komt er op de nieuwe RS trouwens geen striping zoals op voorgaande modellen?

De Chris kan idd goed rijden, maar is dat nu echt nodig om heel de tijd de straat te zitten dweilen en banden te verslijten.
                      Ik vind dat beetje respectloos naar de techniek toe.

Bekijk hier hoe de oude generatie als Walter Rörhl rijdt. Heel beheerst en geen gedrift. En waarschijnlijk nog sneller ook 🙂

http://www.autozeitung.de/auto-fahrbericht/porsche-911-gt3-rs-2015-test-walter-roehrl

manmanman ik ben zooooo verliefd op de GT3RS é… (op de vorige in feite ook nog altijd ma kom)! Moet echt een fenomenale bak zijn!

Uiteraard een plezier te zien wat je ermee kan doen met de stuurmanskunsten van Chris Harris, nie normaal wat die kerel kan!

Helaas zijn de occasieprijzen van GT3RS (997 dan) er zwaar over aan het gaan, en de nieuwe is al uitverkocht dus kben er nog niet aan uit hoe dat gaat uitdraaien 🙂

cool, thx akai, vanavond eens bekijken !

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.