VIN-label/nummer

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen VIN-label/nummer

• Maker
    Discussie

• jack bauer
    Deelnemer

Kent er iemand een site (geen Amerkaanse!)waar het mogelijk is om via het chassisnummer/VIN-label aan de historie van een Porsche te geraken?
      Ik heb weet dat dit in Amerika wel mogelijk is echter ben ik nog geen Europese sites tegengekomen die dit kunnen.

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
      • http://www.autorepair.ca.gov/applicatio … stQry.aspx

hier kan u de “Smog Test Reports” al terug vinden.

mvg
        Dieter

Nee, gewoon bij officieel porsche centre gepasseerd en die hebben
          de info opgezocht via iemand in brussel. 😉

Heb via een invulformulier op de Duitse Porsche site de gewenste informatie aangevraagd. Dit is nu al meer dan een week geleden maar nog altijd geen reactie.

Kan er mij hier soms iemand zeggen wie of wat ik moet aanspreken om achter de informatie te komen ? Ben al bij Porsche Dealer zelf geweest maar daar konden ze me niet helpen, enkel kleur en engine code 😥

[quote=”Bjorn”:2tbyxg55][quote=”Hellraiser”:2tbyxg55]mailtje aan porsche zelf leverde me volgende info op:

…..[/quote]

En dit allemaal gratis ??[/quote]

FF een vraagje nog: Heb je dit naar Porsche Duitsland gestuurd ?
              Alvast bedankt.

PS: Ga één dezer dage me eens voorstellen als ik wat foto’s heb van men klassieker en dan ook al de gegevens 😳

jup, service voor de klant zeker 😉

[quote=”Hellraiser”:18xnpqg8]mailtje aan porsche zelf leverde me volgende info op:

Motor 6350339 / Gearbox 152646 / delivered Dec.`74 to Schultz,Ratingen / Color B6=light yellow /Interior 14=leatherette black,middle of seats Shetland / Options 058=energy absorbing bumpers , 422=Radio Blaupunkt bamberg with cassette-player , 481=5-speed gearbox , 568=colored windows , 652=intermittend windshield wiper operation

maar weet niet of er hier een centrale databank is voor onderhouds-
                  historiek ed.
                  misschien kan een mailtje naar de div wel aan vorige eigenaren helpen,
                  maar mss is dit inbreuk op de wet voor bescherming van de persoonlijke
                  levenssfeer.[/quote]

En dit allemaal gratis ??

mailtje aan porsche zelf leverde me volgende info op:

Motor 6350339 / Gearbox 152646 / delivered Dec.`74 to Schultz,Ratingen / Color B6=light yellow /Interior 14=leatherette black,middle of seats Shetland / Options 058=energy absorbing bumpers , 422=Radio Blaupunkt bamberg with cassette-player , 481=5-speed gearbox , 568=colored windows , 652=intermittend windshield wiper operation

maar weet niet of er hier een centrale databank is voor onderhouds-
                    historiek ed.
                    misschien kan een mailtje naar de div wel aan vorige eigenaren helpen,
                    maar mss is dit inbreuk op de wet voor bescherming van de persoonlijke
                    levenssfeer.

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.