- Dit onderwerp bevat 59 reacties, 31 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 11 jaren geleden door .
-
Discussie
-
21 maart 2013 om 16:30
Ik zal uit beleefdheid mezelf ook maar even voorstellen. Ik ben dus Vincent en heb als nicknaam Vincent_991 gekozen. Ik ben reeds lange tijd dit forum aan het volgen maar heb nooit eerder gereageerd. Dan toch maar een profiel aangemaakt omdat foto’s voor gasten verborgen zijn. En dankzij heel de familie het porschevirus. Sinds geboorte wonende in de groene bossen van Keerbergen. Ondertussen 31 jaar geworden. Op 15 maart om precies te zijn. Getrouwd met in mijn ogen het mooiste schepsel op Aarde en trotse vader van een 4 jaar jonge dochter. Ik zit voor mijn werk regelmatig op de weg en daarom mag ik over een bedrijfswagen beschikken. Helaas geen porsche maar toch nog een mercedes C-klasse. Ik heb al enkele tweedehands porsches gehad waaronder een 944 cabrio, 964 carrera 4 en een 993. En soms een project(je) dat dan meestal al verkocht is voor het project af was. Momenteel terug zonder porsche maar hoop daar spoedig verandering in te brengen. De droom is om iets genre 997GT3 of 997 turbo aan te schaffen.
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.