Vincent stelt zich ook maar eens voor

Home Forum Stel jezelf even voor ! Vincent stelt zich ook maar eens voor

• Dit onderwerp bevat 59 reacties, 31 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 11 jaren geleden door Bart.
  • Maker
    Discussie

• Vincent
    Deelnemer

Ik zal uit beleefdheid mezelf ook maar even voorstellen. Ik ben dus Vincent en heb als nicknaam Vincent_991 gekozen. Ik ben reeds lange tijd dit forum aan het volgen maar heb nooit eerder gereageerd. Dan toch maar een profiel aangemaakt omdat foto’s voor gasten verborgen zijn. En dankzij heel de familie het porschevirus. Sinds geboorte wonende in de groene bossen van Keerbergen. Ondertussen 31 jaar geworden. Op 15 maart om precies te zijn. Getrouwd met in mijn ogen het mooiste schepsel op Aarde en trotse vader van een 4 jaar jonge dochter. Ik zit voor mijn werk regelmatig op de weg en daarom mag ik over een bedrijfswagen beschikken. Helaas geen porsche maar toch nog een mercedes C-klasse. Ik heb al enkele tweedehands porsches gehad waaronder een 944 cabrio, 964 carrera 4 en een 993. En soms een project(je) dat dan meestal al verkocht is voor het project af was. Momenteel terug zonder porsche maar hoop daar spoedig verandering in te brengen. De droom is om iets genre 997GT3 of 997 turbo aan te schaffen.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 59)
      • Het leven zoals het is ! 😳 😥

[quote=”cabrio wim” post=148349]Staat volgens mij geen vacature open, maar denk dat dit mijn aanbieding was als tegen prestatie om te zien hoeveel tijd hier ik spendeer en ik aan € verdiende per maand.

Maar werd niet op gereageerd. ;)[/quote]

Allez, dan mag ik mijn handgeschreven CV terug in de kast steken 🙂

[quote=”porsche4ever” post=148351]mush zijn kreeftenmaal met luxe-prostituees[/quote]

Was ‘t geen mosselsouper?
            😳

ik dacht ook mijn spontane solicitatiebrief op te sturen, naar aanleiding van mush zijn kreeftenmaal met luxe-prostituees, maar ik ga er toch nog een keer over nadenken. :think: 😆

Wim

Staat volgens mij geen vacature open, maar denk dat dit mijn aanbieding was als tegen prestatie om te zien hoeveel tijd hier ik spendeer en ik aan € verdiende per maand.

Maar werd niet op gereageerd. 😉

Is er nu eigenlijk al een nieuwe mod gevonden ? (of heb ik dat verkeerd gelezen ergens dat er een vacature openstond)

XXX

+1 voor de mods, :respekt:

[quote=”TRIUMPH1″ post=148304]Proficiat moderators,voor alle energie en tijd dat jullie in dit forum steken,doe zo verder!!!grt Jean[/quote]
                      +1³

[quote=”TRIUMPH1″ post=148304]Proficiat moderators,voor alle energie en tijd dat jullie in dit forum steken,doe zo verder!!!grt Jean[/quote]

+1 :applaus: :respekt:

[quote=”David911cabrio” post=148315]@911cabriog50
                          Neen neen zeker niet maar zo een forum is normaal ontspanning :D[/quote]

ik denk er ook zo over, vandaar dat ik niet snap dat sommigen hier wat ruzie komen stoken :bounce:
                          dat ze vlug een ander merk kopen dan zijn we der vanaf :happydance:

+1 :respekt: jammer dat sommige “liefhebbers” de moderators hun inzet niet appreciëren, ik doe alvast men petje af voor hun vrijwillige inzet uit liefde voor onze *porsche passie :applaus:

@911cabriog50
                              Neen neen zeker niet maar zo een forum is normaal ontspanning 😀

Proficiat moderators,voor alle energie en tijd dat jullie in dit forum steken,doe zo verder!!!grt Jean

[quote=”911cabriog50″ post=148270]ik heb hier net even alle posts over dit onderwerp gelezen en ben niet helemaal mee omdat er als ik het goed begrepen heb redelijk wat posts gewist zijn.[/quote]

Voor de goede orde…
                                  Dat ging over een andere discussie.
                                  In deze discussie is nog niet aangepast/gewist.

Als er iets gewist wordt gebeurt het altijd opzettelijk MET sporen na te laten, dit om de transparantie naar de users toe niet in het gevaar te brengen. De post blijft dus altijd staan, alleen de inhoud ervan wordt dan aangepast door een mod. Soms zetten we ***Edited by mod xx*** erbij, soms vergeten we dat ook wel eens, maar dan NOG kun je zien wie het laatst de inhoud bewerkt heeft adhv een klein stukje tekst rechts onderaan de post :salut: :up:

Een user kan dus ALTIJD zien of een post bewerkt geweest is, al dan niet door een mod.

Geen vriendjespolitiek, geen doofpot, geen dubbele agenda… Alles is altijd te traceren, eerlijk duurt het langst :up:

[quote=”David911cabrio” post=148271]Hopelijk is dat getouwtrek binnenkort opgelost want dit ruikt naar peutertuin ruzie
                                    Amai nog niet……als je kinderen zo bezig zijn worden ze gestraft …….
                                    :bounce:[/quote]

hoop dat je het niet over mijn mening hebt, :coolness: van mijn part mogen de moderators alle ruziestokers eraf gooien, als ik sommige discussies lees is er vaak de fun af :bounce: dat kan niet de bedoeling zijn van dit forum. :driver:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 59)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.