Vincent stelt zich ook maar eens voor

Home Forum Porscheforum Stel jezelf even voor ! Vincent stelt zich ook maar eens voor

• Maker
    Discussie
  • Ik zal uit beleefdheid mezelf ook maar even voorstellen. Ik ben dus Vincent en heb als nicknaam Vincent_991 gekozen. Ik ben reeds lange tijd dit forum aan het volgen maar heb nooit eerder gereageerd. Dan toch maar een profiel aangemaakt omdat foto’s voor gasten verborgen zijn. En dankzij heel de familie het porschevirus. Sinds geboorte wonende in de groene bossen van Keerbergen. Ondertussen 31 jaar geworden. Op 15 maart om precies te zijn. Getrouwd met in mijn ogen het mooiste schepsel op Aarde en trotse vader van een 4 jaar jonge dochter. Ik zit voor mijn werk regelmatig op de weg en daarom mag ik over een bedrijfswagen beschikken. Helaas geen porsche maar toch nog een mercedes C-klasse. Ik heb al enkele tweedehands porsches gehad waaronder een 944 cabrio, 964 carrera 4 en een 993. En soms een project(je) dat dan meestal al verkocht is voor het project af was. Momenteel terug zonder porsche maar hoop daar spoedig verandering in te brengen. De droom is om iets genre 997GT3 of 997 turbo aan te schaffen.

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 59)
    • [quote=”steri2311″ post=148274]Ik moet zeggen dat ik meer en meer respect krijg voor de moderators, zeker voor de gene die het pf opgestart hebben. Ik zou persoonlijk niet de goesting hebben om mij bezig te houden met die kleuter toestanden.
      Zeker nu niet want ik zit met ene 4 jarige die vandaag serieus zijn grenzen heeft afgetast :D. Papa mag ik mijn schoen zetten, ja jongen maar of sinterklaas er morgen iets ingelegd heeft weet ik nog niet :wink:[/quote]

+1 :happydance:

0

Ik moet zeggen dat ik meer en meer respect krijg voor de moderators, zeker voor de gene die het pf opgestart hebben. Ik zou persoonlijk niet de goesting hebben om mij bezig te houden met die kleuter toestanden.
        Zeker nu niet want ik zit met ene 4 jarige die vandaag serieus zijn grenzen heeft afgetast :D. Papa mag ik mijn schoen zetten, ja jongen maar of sinterklaas er morgen iets ingelegd heeft weet ik nog niet 😉

0

Hopelijk is dat getouwtrek binnenkort opgelost want dit ruikt naar peutertuin ruzie
          Amai nog niet……als je kinderen zo bezig zijn worden ze gestraft …….
          :bounce:

0

ik heb hier net even alle posts over dit onderwerp gelezen en ben niet helemaal mee omdat er als ik het goed begrepen heb redelijk wat posts gewist zijn.

Daar zal vast wel een goede reden voor geweest zijn door de moderators, :respekt: voor hen…

wat ik wel onthouden heb uit die hele discussie is dat die gast (ken hem niet hoor) niet op dit forum thuishoorde, wat zitten blazen over groene bomen in keerbergen en geblaas over 80 à 90.000 euro, daar hebben echte *porsche liefhebbers echt geen boodschap aan, denk dat die gast met een fameus persoonlijkheidsprobleem te kampen heeft :happydance:

voor mij dient dit forum om op een leuke manier andere liefhebbers te leren kennen en mekaar te helpen, wie andere intentie’s heeft hoort hier mijn inziens niet thuis…

in een andere post las ik ergens iets van een kleine bijdrage te storten om zo enkel de echte liefhebbers te verzamelen, zou geen slecht idee zijn, dan zijn we hier eindelijk verlost van dat geruzie en gestook :coolness:

sorry, moet jullie nu echt laten want men schatje ( *porsche ) wacht :driver: :happydance:

0

Jep, Funny heeft zelfs al eens een rit meegedaan met een Jag F-type 😉

0

ja maar pas op é mannen, der heeft der eentje recent ééntje gekocht :mrgreen:
                https://porscheforum.be/forum/15-porsche-uitstappen/121586-funny-en-jaguar-f-type?limitstart=0

0

[quote=”bccars” post=148245]Allez en we blijven maar op mekaar kakken. Binnenkort nieuw topic : ledenaantal zakt terug onder 5000 ?[/quote]

Soms kan je beter iemand op offeren dan het niveau van het forum onderuit te laten halen, dan liever maar 4999 leden die kunnen discuteren maar elkaar niet naar de haren vliegen en zichzelf niet beter vinden dan gans de wereld, die andere kunnen dan maar geter een Jaguar kopen

just my 2 cents

0

Allez en we blijven maar op mekaar kakken. Binnenkort nieuw topic : ledenaantal zakt terug onder 5000 ?

0

[quote=”dirk l” post=148238]Mart, ik zou het zelf niet beter kunnen verwoorden :up:[/quote]
                      +1
                      Vandaag in de Ardennen nog enkele oldies gezien die aan een of ander evenement deelnamen
                      Super!
                      Dat is de uitdaging: zorgen dat de oudjes straatwaardig blijven. En daarvoor is veel toeweiding nodig.

0

Mart, ik zou het zelf niet beter kunnen verwoorden :up:

0

+1 mart
                          :drink:

0

Panne ofzo? 😯

Mijn persoonlijk respect voor een ieder die een Classic car of Oldtimer in leven houdt!

Love dat!

Heb nu alweer zin in het voorjaar, als ze bij de eerste zonnestralen de kop weer op gaan steken. De bijzondere ouwe bakkies, alsof ze zo showshine uit een ouwe folder gereden komen. Van onder het zeil weer het asfalt op … :happydance:

0

Jongens niet persoonlijk worden…

0

[quote=”WES-RS” post=148176]Je gaat hier niets missen hoor Vincent, het zijn hier toch allemaal maar oneerlijke, armoedzaaiende wannabes die oude Porsches kopen niet uit liefde voor het merk maar voor de belastingontduiking.
                                Veel succes nog als lid van je nieuwe forum: rich-snobs.org in je eenzame ivoren toren. :salut:[/quote]

:happydance: :respect2: :happydance: :happy:

Mama, ze plagen mij en ik was niet begonnen hoor, ik weet van niets, krijg ik nu pré om iets te kopen en de anderen dan weer jaloers te maken en een zakdoekje om mijn traantjes weg te vegen :happy:

0

Je gaat hier niets missen hoor Vincent, het zijn hier toch allemaal maar oneerlijke, armoedzaaiende wannabes die oude Porsches kopen niet uit liefde voor het merk maar voor de belastingontduiking.
                                  Veel succes nog als lid van je nieuwe forum: rich-snobs.org in je eenzame ivoren toren. :salut:

0
                                15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 59)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.