Vincent stelt zich ook maar eens voor

Home Forum Stel jezelf even voor ! Vincent stelt zich ook maar eens voor

• Dit onderwerp bevat 59 reacties, 31 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 11 jaren geleden door Bart.
  • Maker
    Discussie

• Vincent
    Deelnemer

Ik zal uit beleefdheid mezelf ook maar even voorstellen. Ik ben dus Vincent en heb als nicknaam Vincent_991 gekozen. Ik ben reeds lange tijd dit forum aan het volgen maar heb nooit eerder gereageerd. Dan toch maar een profiel aangemaakt omdat foto’s voor gasten verborgen zijn. En dankzij heel de familie het porschevirus. Sinds geboorte wonende in de groene bossen van Keerbergen. Ondertussen 31 jaar geworden. Op 15 maart om precies te zijn. Getrouwd met in mijn ogen het mooiste schepsel op Aarde en trotse vader van een 4 jaar jonge dochter. Ik zit voor mijn werk regelmatig op de weg en daarom mag ik over een bedrijfswagen beschikken. Helaas geen porsche maar toch nog een mercedes C-klasse. Ik heb al enkele tweedehands porsches gehad waaronder een 944 cabrio, 964 carrera 4 en een 993. En soms een project(je) dat dan meestal al verkocht is voor het project af was. Momenteel terug zonder porsche maar hoop daar spoedig verandering in te brengen. De droom is om iets genre 997GT3 of 997 turbo aan te schaffen.

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 59)
      • Oei Mush

Beetje moe? :engeltje: :driver: carefully

[quote=”Vincent_991″ post=148147] moderator hier zijn macht misbruikt [/quote]

*Geeuw*

de rest…

aM1xd5X_460sa.gif

Ieder zijn eigen keuze.
            Wij kunnen het alleen maär accepteren.
            Vincent your loss.

Edit: ik hoop dat je in real life minder snel opgeeft.

Heb het biv topic ook gevolgd maar ben toch ergens het spoor bijster…. Ik vermoed dat hij Mush bedoelt maar kan niet helemaal volgen waarom.

Denk ook dat we hier allemaal voor dezelfde hobby zitten en af en toe moet een plaagstootje of steek (zoals ze hier zeggen) zeker kunnen.

Als je lange tenen hebt of snel aangebrand bent kun je je beter niet op fora begeven 😉 …

Heb de biv kwestie wat gevolgd, en daar was op een bepaald momment inderdaad wat wrevel, maar omdat hierdoor zo aan je hart te laten komen. Uiteraard weet ik de rest van het verhaal niet. Jammer toch, want uiteindelijk zitten we hier allemaal voor ons bezig te houden met één en dezelfde hobby.

Ik plaats hier nog even mijn laatste post. Hoelang deze zal blijven staan of door een moderator gewijzigd zal worden weet ik niet. Het is even geëscaleerd na de topic over BIV 2014. Maar waar ik mij veel harder aan ergerde is dat een moderator hier zijn macht misbruikt om sommige mensen steeds weer in een slecht daglicht te stellen. Hij stelt zich voor als het slachtoffer en vertelt dit blijkbaar maar al te graag. En de meesten geloven dit. Logisch als je telkens maar één kant van het verhaal hoort. Ik was er ook bijna ingetuind. Maar wat als die moderator enkele vrienden en bijna buurtbewoners van mij van oplichting beticht? Noem het deels beroepsmisvorming maar mijn werk is om dan dergelijke zaken tot op het bot uit te spitten. En zeker als dan de andere partijen nergens nog verweer kunnen bieden. Om de moderator het gezichtsverlies te besparen en uit respect voor iedereen ga ik nu hier ook niet meer de vuile was uithangen. Er zijn veel te veel PM’s en e-mails heen en weer gestuurd en het taalgebruik werd soms te grof om te publiceren.

Bij deze wens ik jullie nog veel plezier met het posten en lezen van posts op dit forum. Ik ga in ieder geval niets meer posten. Maar ook niet meer inloggen of zelfs maar lezen. Een streep eronder zetten is voor mij ook echt een einde. Ik ga ook niet zoals een moderator beweert dat anderen dat doen een nieuwe nicknaam aanmaken. Dat sommige moderators en/of leden hier met meerdere nicknamen zitten is hun zaak. Maar dit is een spel waar ik niet aan meedoe.

En nu aan de moderator(s) in kwestie om maar te reageren. Laat u gaan want ik lees het toch niet meer en kan dus toch niet meer reageren. Want zo hebben sommigen het blijkbaar het liefste.

Alvast proficiat!
                    Hopelijk niet te lang wachten … 🙂

:relaxman: Welkom en nu al proficiat met de nieuwe aankoop ( ook al is deze voor ons nog niet bekend ) spannend… :what:

Wat wordt het? :engeltje:

:applaus: :up:
                          Wanneer heb je hem?

De knoop doorgehakt en deze voormiddag getekend :driver:
                            Geen 50th edition maar wel gelijkaardig :relaxman:

Even nagedacht en inderdaad nu is een 991 mooi maar binnen enkele jaren is dat zoals nu een gewone 997/996. Een mooie 911 maar niets speciaals meer. En een 997 turbo en zeker met keramische remmen en zo blijft toch iets unieks. Ik denk dus dat het een 997 turbo gaat worden maar eerst toch nog even naar Duitse porschecenters gaan kijken. Daar staan voor prijzen in die richting al 997 turbo S modellen. Of ze moeten in Antwerpen mijn bod van ahum … 80000 euro aanvaarden. Ze vroegen 94000 euro maar waren wel juist al naar 89000 euro gezakt. Maar de BIV (Belasting op inverkeerstelling) bedraagt: 4.692,08 euro en de VB (Verkeersbelasting) bedraagt: 1.723 euro en dan een persoonlijke nummerplaat en eerste jaar B.A.

Dus 89000 – afgerond 9000 = 80000 euro :think:

Denk inderdaad dat de BIV op de 997TT een behoorlijk stuk duurder zal zijn, maar denk ook wel dat ne ‘gewone’ 991 zeer snel zal zakken in prijs.
                                Ik persoonlijk zou de TT kiezen. :salut: :salut: :salut:

Heel moeilijke keuze .
                                  Die turbo ziet er nieuw uit ,je hebt wat extra pk ,maar je hebt een vorig model .
                                  De 991 is nu nieuw en het is leuker om met een nieuw model te rijden maar binnen enkele jaren smijten ze een 991 naar je hoofd of het zou een turbo ,Gt3 of Gt2 moeten ziijn .
                                  Ik geef toe mijn 997 Gt3 mag weg voor een 991 50 jaar of 991 Gt3 Rs maar niet voor een gewoon model en daarmee wil ik niet hautain overkomen .Ik bedoel dat een turbo, zelf al is het het vorige model nog iets specialer is dan een Carrera .
                                  Mijn gedacht !

Ben eergisteren nog bij de dealer geweest. 997 Turbo naast 991 zien staan in real life. Wat mij betreft geen discussie. Pak de 991 !
                                    Die extra power, dat went immers snel. De extra sexy-ness van de 991 is forever 😉

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 59)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.