Vincent stelt zich ook maar eens voor

Home Forum Stel jezelf even voor ! Vincent stelt zich ook maar eens voor

• Maker
    Discussie
  • Ik zal uit beleefdheid mezelf ook maar even voorstellen. Ik ben dus Vincent en heb als nicknaam Vincent_991 gekozen. Ik ben reeds lange tijd dit forum aan het volgen maar heb nooit eerder gereageerd. Dan toch maar een profiel aangemaakt omdat foto’s voor gasten verborgen zijn. En dankzij heel de familie het porschevirus. Sinds geboorte wonende in de groene bossen van Keerbergen. Ondertussen 31 jaar geworden. Op 15 maart om precies te zijn. Getrouwd met in mijn ogen het mooiste schepsel op Aarde en trotse vader van een 4 jaar jonge dochter. Ik zit voor mijn werk regelmatig op de weg en daarom mag ik over een bedrijfswagen beschikken. Helaas geen porsche maar toch nog een mercedes C-klasse. Ik heb al enkele tweedehands porsches gehad waaronder een 944 cabrio, 964 carrera 4 en een 993. En soms een project(je) dat dan meestal al verkocht is voor het project af was. Momenteel terug zonder porsche maar hoop daar spoedig verandering in te brengen. De droom is om iets genre 997GT3 of 997 turbo aan te schaffen.

14 reacties aan het bekijken - 46 tot 59 (van in totaal 59)
    • Pffffff… Moeilijke… 😕
      Toen ik jouw tekst las dacht ik “991”, maar als ik ze dan zie…
      BIV & stuff al eens uitgerekend? Zal wel een paar duizenden schelen in ‘t voordeel van de 991.

Deze voormiddag had ik niets om handen en van de situatie gebruik gemaakt om nog wat te gaan spotten. Me goed laten oppeppen door een bevriende porscherijder -die ook tijd had om met mij te toeren- en nu loop ik tegen de muur van zottigheid.

Bij Porsche Antwerpen staat een 997 turbo MKII (89.000 euro) en bij Porsche Drogenbos staat een 991 carrera (ook 89.000 euro). We waren eerst naar Antwerpen gereden en ik was direct verkocht. Bangelijke wagen in nieuwstaat en blijft toch iets speciaal. Maar als we daarna dan de 991 zagen wist ik het niet meer. Ik maak mezelf wijs dat de wagen enkel voor de zonnige weekends zal gebruikt worden maar ik ken mezelf. Dus de wagen zal wel meer gaan bollen dan enkel weekends. In dat opzicht zou ik voor de 991 kiezen. Maar de 997 turbo blijft toch echt brute power.

http://ucl.porsche.de/ben/ucl/clients.show_car?sid_=30791424ZFI2ERAQPZFDDE1O9STQ6V4&pnr_=2&lnr_=9
        http://ucl.porsche.de/ben/ucl/clients.show_car?sid_=30791424ZFI2ERAQPZFDDE1O9STQ6V4&pnr_=2&lnr_=10

Welkom Vincent :drink: een 997 targa???Mischien een hint 😆

Benvenuti Vincent,
            Veel succes met je zoektocht.
            Ciao,
            Luc

:salut: welkom

Welkom op dit interesante forum ,ik verjaar op 16 maart ha ha dat moet lukken hè :up:

Welkom. Maar je zit nog in de kast. Gesproken wordt over de 997. Maar subtiele signalen wijzen toch al richting 991 😉

Van harte welkom op dit leuke forum
                    😀

Welkom Vincent!

Welkom op het forum.
                        Als het een 997 gaat worden welke dan ook is het altijd goed.
                        Veel plezier met de zoektocht.

XXX

Welkom Vincent, neem vlug een GT3 dan voelt ‘Funny’ zich niet eenzaam :engeltje:

Welkom :up:

Van harte welkom op dit gezellige en informatieve forum . :applaus: :applaus:

Niet twijfelen aan een 997 Gt3 . :up: :up:

Of een 991 aan je nick te zien!! 8) :applaus:
                                Welkom op het forum, en we zeggen geen nee tegen foto’s van je ex’en 😉

14 reacties aan het bekijken - 46 tot 59 (van in totaal 59)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.