- Dit onderwerp bevat 2 reacties, 1 deelnemer, en is laatst geüpdatet op 7 jaren, 10 maanden geleden door .
-
Discussie
-
18 mei 2017 om 14:50
Ik heb een poster uit 1975 , in perfecte staat.
Geen kreukels, geen hoeken af, geen punaise gaatjes.
45.8 x 91.6 cmFoto is in Augustus 1975 gemaakt op een PCA autocross in Denver,
De Porsche 904 op de linker kant, chassis 904-017, was van Grady Clay (ex-Don Wester and Bill Randle) naast Bill Jackson’s Abarth Carrera (chassis 1003, ex-John Bond Jr.).Poster design door Fred Lord geprint op geel , niet blinkend poster papier
Wie Grady Clay niet kent, dat was de meest behulpzame mens op Pelicanparts die met encyclopedische raad advies gaf op Mechanische Injectie problemen. Hij had een shop in Denver genaamd Rennenhaus, had 904’s, 718 en nog andere Porsches met flat 4 carrera motoren waar hij heel goed mee bekend was (en die zelfs volgens Porsche lastig te bouwen waren).. Heeft nog met 935’s en ook eens met 917 gereden.. En helaas paar jaar geleden overleden. Porsche royalty.
Dit is dus echt vintage Porsche materiaal, origineel geen herdruk.
Heb ik zelf gekocht van iemand in Denver die zijn Porsche estate voor de famillie van Grady Clay verkocht.Ik heb er ook nog een voor mezelf ingekaderd, deze heb ik over en mag weg voor 75 euro
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.