Vintage Waasland Sint Niklaas 24 september

Home Forum Porsche Uitstappen Vintage Waasland Sint Niklaas 24 september

• Maker
    Discussie
  • Short notice maar iemand van hier van plan om te gaan? Toegankelijk voor alles dat luchtgekoeld is van VW of Porsche. Blijkbaar een hele show. Meer details hier:

http://www.vintagewaasland.be

Ik ga eens kijken denk ik, met het weer dat voorspeld is, is het zonde niet buiten te komen.

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Wim

Mooi ook zo’n type 34, ik vond het net altijd een Europese Corvair. :up:

En dan nog ‘de anderen’, mijn selectie van wat ik de coolste vond.

IMG_0031.JPG

IMG_0019.JPG

IMG_0013.JPG

IMG_0016.JPG

IMG_0037.JPG

IMG_0010.JPG

Nog wat foto’s, eerst de P’s…
          IMG_0012.JPG
          911 2.4T

IMG_0025.JPG
          356 (echt of niet, weet ik niet)

IMG_0026.JPG
          Mooie Targa

IMG_0032.JPG
          911SC

IMG_0033.JPG
          914

IMG_0041.JPG
          Mooie kleur!

IMG_0042.JPG
          En de ‘beruchte’ 964, toch ook een prachtkleur…

[quote=”Yellow Submarine” post=256917]
            Véél te modern, zo een 993! :mrgreen: Ik passeerde vandaag nog op de E40 een 993 4S. Senior bestuurder die me daarna terug bijhaalde in de zone met traject-controle Erpe>Wetteren (tja!) waardoor ik de wulpse achterzijde een tijd kon bewonderen.. :first:

Op één van die rat-look Kevers stond zelfs een sticker met iets van “neen, ik word niet meer gelakt”… :popcorn:[/quote]

Ik vond dat een 993 daar ook thuis hoorde! Het sluitstuk van het hele aircooled verhaal! En ik denk dat ik 1 van de weinige ‘unieke’ auto daar. Van bijna alles waren er verschillende vertegenwoordigers.
            IMG_0003.JPG

[quote=”RS Evo” post=256873]Het was best de moeite!

Niet iedereen van de organisatie was even op de hoogte echter. Ik mocht eerst niet binnen, ze wisten niet dat een 993 nog altijd luchtgekoeld is! Na een korte les :engeltje: kreeg ik toch een mooi plaatsje. Voor zover ik gezien heb, was er maar 1 993. Qua 911’s een paar 964’s waarvan 1 vers gerestaureerde violette Turbo Look, een paar SC’s en een 2.4T. Dan nog een paar mooie 912’s, 356’s (1 te koop) en 2 914’s.

Bij de VW’s is er echt een hele range van compleet standard tot volledig verroest (expres). Motoren ook van standaard tot ‘opgekieteld’. Persoonlijk vind ik dat ze niet te ver moeten gaan met die ‘rat-look’ maar wie ben ik… Als ik terug thuis ben, zal ik eventueel ook nog wat foto’s inladen.[/quote]

Véél te modern, zo een 993! :mrgreen: Ik passeerde vandaag nog op de E40 een 993 4S. Senior bestuurder die me daarna terug bijhaalde in de zone met traject-controle Erpe>Wetteren (tja!) waardoor ik de wulpse achterzijde een tijd kon bewonderen.. :first:

Op één van die rat-look Kevers stond zelfs een sticker met iets van “neen, ik word niet meer gelakt”… :popcorn:

Ik denk dat die nu bijna 2j te koop staat, potk stond erop

Ik heb van iemand daar 115K gehoord…

Die Jubi 30 Jahre 964 stond trouwens te koop. En neen, ik heb de prijs niet gevraagd…

XXX

De vetste van het ganse plein, in mijn ogen dan;

20170924_132937.jpg

Zowel binnen als buiten, verzorgd door ‘de garaasj’ uit Hoboken

Die 964 violett was de 30 jahre edition van Terrum hij was er ook met zijn 964 cabrio

Het was best de moeite!

Niet iedereen van de organisatie was even op de hoogte echter. Ik mocht eerst niet binnen, ze wisten niet dat een 993 nog altijd luchtgekoeld is! Na een korte les :engeltje: kreeg ik toch een mooi plaatsje. Voor zover ik gezien heb, was er maar 1 993. Qua 911’s een paar 964’s waarvan 1 vers gerestaureerde violette Turbo Look, een paar SC’s en een 2.4T. Dan nog een paar mooie 912’s, 356’s (1 te koop) en 2 914’s.

Bij de VW’s is er echt een hele range van compleet standard tot volledig verroest (expres). Motoren ook van standaard tot ‘opgekieteld’. Persoonlijk vind ik dat ze niet te ver moeten gaan met die ‘rat-look’ maar wie ben ik… Als ik terug thuis ben, zal ik eventueel ook nog wat foto’s inladen.

We zijn direct in onze otto gesprongen! Bedankt voor de tip.

Qua Porsches was de 3,0 SC targa het beste vertegenwoordigd. Het viel me op dat er nog heel wat met niet-oldtimer nummerplaten stonden. Er waren er ook veel met een nieuw interieur, of toch nieuw leder. Voor mij heeft de patina van een afgeleefde zetel ook maar een beperkte charme trouwens.

Een paar sfeerbeelden:

P9245551.JPG

P9245553.JPG

P9245555.JPG

P9245556.JPG

P9245559.jpeg

P9245565.JPG

P9245566.JPG

P9245560.JPG

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.