vinyl dashboard vervangen door lederen dashboard

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 993 vinyl dashboard vervangen door lederen dashboard

• Maker
    Discussie
  • heb een polar zilveren C2 met blauwe lederen zetels en lederen stuur, echter geen lederen dashboard…

kan er mij iemand vertellen wat juist de verschillen zijn van een 993 met lederen dashboard en eentje met gewoon kunststof-vinyl dashboard want ik veronderstel dat er nog wel andere dingen uit leder zijn dan…ik denk aan middenconsole en deurpanelen…

is dit ook simpel te vervangen, iemand al gedaan? kan je best op zoek gaan naar een tweedehands lederen dashboard of is je bestaande kunststof dashboard laten overtrekken ook een optie…?

2 reacties aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
    • Ik heb dit idd gedaan met de mijne 😀
      Niet heel moeilijk als je een beetje handig bent.
      Verschillen zijn bovenste dasboard, onderste deel met dashboardkastje en asbak in leder, middenconsole en deurpanelen. Op deze zijn ook de handgrepen en dekseltjes in leder overtrokken.
      Heb de mijne toen gevonden op het nederlandse forum. Kwam van een 964 die “total loss” was.
      Enkel de deurpanelen met handgrepen zijn nog niet veranderd omdat deze niet dezelfde zijn als een 993.
      Ik heb toen een koopje kunnen doen want het wordt niet veel aangeboden en als je het pakket vindt dan is het meestal pittig geprijsd.

Veel succes met de zoektocht.

lees deze rubriek eens even door en deze

2 reacties aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.