vliegwiel

• Maker
    Discussie
  • is er iemand die weet of er een verschil is tussen het vliegwiel
    van een carrera club sport ’88 en een carrera ’87 -’89 ,ik vind hier nammelijk niets over.
    bedankt alvast voor enig respons.

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
    • aaaaaaaaaaaaaaaaaah 🙂

[quote=”Number1″:2hxzo5v0]levert dit extra dingen op, het veranderen vd vliegwiel?[/quote]

Ja

het antwoord voor ” Number 1″ laat ik over aan RSR,ik denk dat dit de best geplaatste persoon is op dit Forum.

wat ik kan uitmaken van uw antwoord is dat mijn vraag niet te ver gezocht is,
            maar bedoeld u dat een nieuw vliegweel (964 RS)moet aangekocht worden.(geen tweedehands verkrijgbaar)
            moeten de injectie en of tijden dan aangepast worden voor een carrera ’87 (misschien wel aanpassingen aan het vliegwiel?)
            dit is een zeer theoretisch idee,maar voor mij enorm intressant.
            bedankt voor de antwoorden

[quote=”cabrio’87”:1f31siz8]bedankt.
              heb je misschien weet van het plaatsen van een 964 RS vliegwiel
              samen met het injectie systeem en aangepaste tijden?
              dit zal waarschijnlijk te ver gezocht zijn hé?[/quote]

Neen enkel nieuw te verkrijgen sorry, ik heb zelf 1 jaar achter een gezocht.

levert dit extra dingen op, het veranderen vd vliegwiel?

bedankt.
                  heb je misschien weet van het plaatsen van een 964 RS vliegwiel
                  samen met het injectie systeem en aangepaste tijden?
                  dit zal waarschijnlijk te ver gezocht zijn hé?

[quote=”cabrio’87”:1zhirjry]is er iemand die weet of er een verschil is tussen het vliegwiel
                    van een carrera club sport ’88 en een carrera ’87 -’89 ,ik vind hier nammelijk niets over.
                    bedankt alvast voor enig respons.[/quote]

Neen deze zouden dezelfde moeten zijn, een club sport heeft enkel een verschil binnen in en de dempers zijn soms ook iets anders.

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.