vloermatten

• Maker
    Discussie

• PM

Ik denk eraan nieuwe vloermatten aan de schaffen voor mijn 996 4s. Heeft er iemand een idee waar ik de juiste kleurencode kan vinden van het interieur/matten? Zijn er nog andere die dit reeds gedaan hebben? Opc of zijn er andere mogelijkheden?

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
    • PM

Een welgemeende dankjewel heren. Nu is het duidelijk. Hebben jullie originele matten of aftermarket? Nog iets of topic ook: kan het zijn dat de emoticons verdwenen zijn na de update?

:up:

[quote=”TheFab” post=269077]https://type911shop.co.uk/Interior-Codes[/quote]

de betekenis staat er ook al bij via de link die Fabian had gepost.

De code terugvinden lijkt inderdaad niet zo moeilijk, maar misschien moet iemand (Deepee) even laten weten wat de betekenis is van de codes is? Dan denk ik dat PM echt geholpen wordt

PM

Bedankt voor deze info deepee. Nu ben ik echt geholpen.
                  Zijn er mensen die een nuttige bijdrage kunnen leveren en mij kunnen vertellen waar ik juist, tussen die codes, de code kan vinden van het interieur?

gewoon ogen open doen

PM

De code van het koetswerk dat wist ik. Hoe vind ik de code voor het kleur binnenin?

paint & interior code staan gewoon op je optie sticker

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.